تابناک مرکزی: سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: ورود به هنرهای اسلامی ودینی از فاکتورهای جذب جوان و نوجوان به مسجد است.
کد خبر: ۴۰۲۸۸۵
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۷ 05 April 2017

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از شبستان، محسن شریفی، سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی امروز (16فروردین) در جمع مسئول و کارکنان دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی به مناسبت سال جدید گفت: نوروز به عنوان یکی از عناصر فرهنگ ایرانی، کینه، نفرت و دشمنی را نفی و تعامل، مهر، دوستی و صلح را ارج نهاده و آن را پاس می دارد.

شریفی افزود: نوروز ایرانی در دنیای پرازخشونت و افراطی گری امروز انسان را به اعتدال، مهر، محبت و صلح و دوستی که از آموزه های اسلام و توصیه های پیامبر اکرم است فرا می خواند.

وی اضافه کرد: امید است در سال جدید با همراهی  اصحاب فرهنگ وهنر، رسانه و اهالی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بتوان بیش از پیش به اهداف بزرگ فرهنگی دست یافت و بتوانیم گامی در راستای معرفی فرهنگ غنی ایران اسلامی برداریم.

شریفی ادامه داد: ورود به هنرهای اسلامی ودینی از فاکتورهای جذب جوان و نوجوان به مسجد است و زیبا شناختی می تواند منجر به مباحث اقتصادی کارآمد نیز بشود و آینده جوان را تضمین کند؛ جوانان را باید از کودکی با هنرهای اسلامی و دینی آشنا کرد زیرا هنرمندان متعهد از مسجد بالنده می شوند.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی اظهار کرد: مسجد فضای مناسبی برای ارائه هنرهای دینی توسط هنرمندان است زیرا علاوه بر ارائه آثار آن‌ها، می توان جوانان را نیز با این هنر اصیل بیشتر آشنا ساخت.

در ادامه این دیدار حجت الاسلام مصطفی ذوالفقاری، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی نیز طی سخنانی ضمن بیان برنامه های این دبیرخانه آمادگی این نهاد را در همکاری واجرای برنامه های تاثیرگذار فرهنگی و هنری اعلام کرد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار