تابناک مرکزی: مسئول دارالقرآن‌الکریم اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: طرح «با قرآن در زلال اعتکاف» در ۷۵ مسجد استان اجرایی می‌شود.
کد خبر: ۴۰۲۸۶۲
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۸ 05 April 2017

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از ایکنا، حجت‌الاسلام محمدرضا شفیعی، مسئول دارالقرآن‌الکریم اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی، از اجرای طرح «با قرآن در زلال اعتکاف» خبر داد و گفت: این طرح در ایام‌البیض در ۷۵ مسجد استان مرکزی اجرایی می‌شود.

وی تصریح کرد: ۲۱۰ مسجد استان آمادگی خود برای برگزاری مراسم اعتکاف اعلام کردند اما طرح «با قرآن در زلال اعتکاف» در تعداد محدودی از این مساجد اجرایی می‌شود.

حجت‌الاسلام شفیعی در رابطه با نحوه اجرای برنامه‌های این طرح گفت: در این طرح از ۷۵ مربی قرآن خانم و آقا استفاده می‌شود خوشبختانه مربیان همکاری خوبی برای اجرای هرچه بهتر این طرح دارند.

وی ادامه داد: در این طرح مربیان با حضور در مساجد، از معتکفین آزمون قرائت قرآن و صحت قرائت نماز خواهند گرفت و اگر ضعفی وجود داشت باشد آموزش لازم از طرف مربیان داده می‌شود همچنین از مربیان حاضر در این طرح برای اجرای مراسم «ام داود» که یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های اعتکاف است استفاده می‌شود.

حجت‌الاسلام شفیعی تصریح کرد: برگزاری محافل انس با قرآن و جزءخوانی کل قرآن توسط معتکفین از دیگر برنامه‌های طرح «با قرآن در زلال اعتکاف» است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار