نماينده ولي فقيه در استان مرکزی؛
تابناک مرکزی: نماينده ولي فقيه در استان مرکزی با تقدير از زحمات نيروي انتظامي در عرصه امنيت بيان داشت: امنيت اجتماعي ركن اصلي امنيت و لازمه تحقق ديگر شاخصه هاي امنيتي است.
کد خبر: ۴۰۲۸۵۰
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۵ 05 April 2017

به گزارش تابناک مرکزی، آيت الله "قربانعلي دري نجف آبادي " نماينده ولي فقيه در استان مرکزی در جمع مسئولان انتظامي استان مركزي با تقدير از زحمات نيروي انتظامي در سراسر كشور و به ويژه در ايام تعطيلات نوروز بيان داشت: در تحقق منويات مقام معظم رهبري (مدظله العالي) در سال «اقتصاد مقاومتی: تولید – اشتغال» به عنوان كليدي در رفع مشكلات اقتصادي، توسعه و پيشرفت كشور و ارتقاء وضعيت معيشت مردم، مسئوليتي خطير بر عهده نيروي انتظامي است.

وي برنامه ريزي راهبردي و هدفمند بر مبناي فرمايشات ولي امر مسلمين را ضرورتي در عرصه خدمت به مردم خواند و با تاكيد بر امنيت اجتماعي به عنوان مهم ترين شاخصه امنيت در عرصه ملي گفت: نخستين و مهم ترين مسئوليتي كه نيروي انتظامي بر عهده دارد، ارتقاء امنيت اجتماعي است و ديگر مولفه هاي امنيت نيز در ذيل امنيت اجتماعي قرار گرفته و نبايستي به هيچ وجه نسبت به آن قصور و كوتاهي داشت.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تقارن بهار طبيعت و بهار معنويت و اخلاق را مبارك دانست و گفت: امسال بهار عبودیت با بهار طبیعت همراه شده و بايستي انسان از فرصت ها و الطاف الهي در اين ايام به بهترين شكل بهره ببرد.

امام جمعه شهر اراك در ادامه با تاكيد بر ضرورت هوشياري در برابر تهديدات دشمنان اظهار داشت:‌ بايستي با تحليل صحيح نسبت به مسائل جهاني برنامه ريزي داشت و از امنيت به عنوان مهم ترين مسئله اصلي در حوزه ملي غفلت نورزيد و نسبت به ارتقاء آن سرمايه گذاري داشت.

آيت الله دري نجف آبادي پشتياني مردم را لازمه تحقق امنيت در عرصه هاي مختلف خواند و تاكيد كرد: در گذشته امنيت سخت افزاري و فيزيكي بود ولي امروزه بايستي در حوزه امنيت به حوزه نرم افزاري آن نيز توجه داشت و نسبت به حمايت و همراهي مردم در عرصه هاي مختلف نظام برنامه ريزي داشت و نسبت به پاسخگويي به مطالبات مردمي به ويژه در حوزه امنيت اجتماعي به بهترين شكل اقدام كرد.

وي در ادامه امنيت فضاي مجازي و تدبیر حکیمانه در اين حوزه را از ضروريات حال حاضر خواند و گفت: دشمنان اسلام برنامه ريزي هاي گسترده اي را براي القاء و تخريب ارزش هاي ديني در دستور كار دارند و بايد با جريان هايي كه نسبت به ارتباطات فكري، اعتقادي مردم ما برنامه ريزي هاي انحرافي دارند به ويژه در فضاي مجازي برخوردي قاطع داشت.

نماينده ولي فقيه در استان مركزي با یادآوری برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در سالجاری و مسئوليت مهم نيروي انتظامي در امنيت بخشي انتخابات خاطر نشان کرد: مسئولان و مردم باید با تدبیر و حضور فعال در انتخابات زمینه برگزاری انتخابات سالم و پرشور را فراهم کنند.

در ابتداي اين نشست سردار "كيومرث عزيزي" فرمانده انتظامي استان مركزي گزارشي از عملكرد پليس استان در سال گذشته و در اجراي طرح نوروزي ارائه داد.

انتهای پیام/

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار