رئیس روابط عمومی و اطلاع رسانی هیات فوتبال استان مرکزی؛
تابناک مرکزی: صادقی گفت: در راستای ارتقای مدیریت ارتباط بين اهالي فوتبال، هیات فوتبال استان مرکزی اقدام به راه اندازی سیستم اطلاع رسانی یکپارچه شنیداری با هدف اطلاع رسانی سریع و دقیق کرده است.
کد خبر: ۴۰۲۲۹۸
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۶ 04 April 2017

به گزارش تابناک مرکزی، محسن صادقی رئیس روابط عمومی و اطلاع رسانی هیات فوتبال استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار تابناک مرکزی از بهره برداری از پروژه سیستم اطلاع رسانی یکپارچه   voicecall توسط هيات فوتبال استان مركزي خبر داد.

صادقی در خصوص سیستم اطلاع رسانی یکپارچه شنیداری هيات فوتبال استان مركزي گفت: در سیستم اطلاع رسانی یکپارچه شنیداری ارسال اطلاعات از طریق سيستم ديجیتال صدا به صورت یکپارچه و با ارسال انبوه گروهي و از راه دور مدیریت می شود.

رئیس روابط عمومی و اطلاع رسانی هیات فوتبال استان مرکزی سیستم voicecall را از جمله ابزارهای نیرومند و قوی در دنیای تبلیغات و اطلاع رسانی معرفی کرد که در دنیا مورد استقبال و استفاده گسترده سازمانهای و مراکز قرار گرفته است و بیان کرد: هيات فوتبال استان مركزي در راستای ارتقای مدیریت ارتباط بين اهالي فوتبال، هیات فوتبال استان مرکزی اقدام به راه اندازی این سیستم با هدف اطلاع رسانی سریع و دقیق کرده است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار