تابناک مرکزی :جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: از آغاز اجرای طرح نوروزی تا دوازدهم فروردین ماه۹۶، تلفات حوادث رانندگی در استان مرکزی نسبت به نوروز گذشته ۱۸درصد کاهش داشته است.
کد خبر: ۴۰۰۹۹۲
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۲ 01 April 2017

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از خبرگزاری مهر، یوسف سپهوند اظهار داشت: کاهش ۱۸ درصدی کشته شدگان حوادث رانندگی، کاهش یازده درصدی تصادفات جرحی و ۱۴ درصدی تصادفات خسارتی، کاهش ۲۵ درصدی سرقت از منزل، کاهش ۵۴ درصدی نزاع های جمعی و ۱۰ درصدی نزاع های فردی نسبت به مدت مشابه در سال گذشته، از دستاوردهای پلیس از آغاز طرح نوروزی تا روز جاری در سطح استان مرکزی بوده است.

وی از کشف بیش از ۱۹۴کیلوگرم انواع مواد مخدر از آغاز طرح نوروزی در استان مرکزی خبر داد و گفت: این میزان کشفیات نسبت به مدت مشابه سال گذشته، حدود ۳۵ درصد افزایش داشته است.

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی تصریح کرد:‌ تلاش پلیس ارتقای رضایتمندی مردم و افزایش اعتماد عمومی آنان است، زیرا پلیس بر این باور است که اعتماد عمومی می‌تواند بسترساز افزایش مشارکت‌های مردمی و در نهایت ارتقای امنیت پایدار در جامعه شود.

سپهوند با بیان اینکه در روز طبیعت، پلیس نیز همچون گذشته در کنار مردم خواهد بود، یادآور شد: به منظور تأمین امنیت مردم در تفرجگاه ها و مکان های سیاحتی و زیارتی، نیروی کافی برای برقراری امنیت پیش بینی شده و بی تردید پلیس با افرادی که با ایجاد هرگونه ناهنجاری، نظم و امنیت مردم و آرامش و امنیت خانواده ها را برهم بزنند، قاطعانه برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار