جانشين فرماندهي انتظامي استان مرکزی خبر داد؛
تابناک مرکزی: جانشين فرماندهي انتظامي استان مرکزی از كشف 15 كيلو و 640 گرم انواع مواد مخدر و دستگیری 5 توزیع کننده مواد مخدر در عمليات هاي جداگانه پليس اين استان خبر داد.
کد خبر: ۴۰۰۹۸۲
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۸ 01 April 2017

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ "يوسف سپهوند" جانشين فرماندهي انتظامي استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار تابناک مرکزی در اين باره گفت: در نخستين عمليات، ماموران پليس شهرستان ساوه با تعامل هدفمند خود با ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان، از فعاليت تعدادی ازتوزیع کنندگان مواد مخدر در زمینه توزیع موا مخدر در این شهرستان آگاه شده و آنان را تحت مراقبت نامحسوس قرار دادند.

وي یادآور شد: سرانجام پس از انجام تحقيقات میدانی، افراد مذکور مورد شناسايي قرار گرفته و پس از هماهنگی با دستگاه قضایی، ماموران پلیس طي عملياتي غافلگيرانه، پس از بازرسی از مخفیگاه آنان موفق به کشف9 کیلوگرم موادمخدرو دستگیری پنج قاچاقچی شدند.

جانشین فرماندهی انتظامي استان مرکزي در ادامه با اشاره به کشف 3 کيلو و پانصد و پنجاه و پنج گرم تریاک در دومين عمليات از سوي پليس شهرستان خمین، بیان کرد: دراين عملیات نیز دو توزيع کننده مواد مخدرشناسایی و دستگير شدند.

سپهوند خاطر نشان کرد: در سومین عملیات نیز مأموران انتظامی شهرستان دلیجان در هنگام کنترل خودروهای محورهای مواصلاتی به یک دستگاه خودروی پیکان مشکوک شده و پس از متوقف کردن آن در بازرسی از خودرو موفق به کشف 3 کیلو و هشتاد و پنج گرم تریاک شده و راننده آن را دستگیر کردند.

جانشین فرماندهی انتظامي استان مرکزي در پايان با ارشاره به ارجاع پرونده متهمان دستگير شده به دستگاه قضايي، افزود: بي ترديد طرح هاي قاطعانه پليس استان در مبارزه با پديده شوم مواد مخدر همچنان با قاطعیت تمام دنبال شده و با توجه به نقش بي بديل شهروندان در دستاوردهاي پليس در اين حوزه، لازم است همكاري هاي هدفمند آنان با مأموران پليس با دادن گزارشات بهنگام و بيان انتقادات و پيشنهادات راهگشا از طريق سامانه تلفني110، همچون گذشته به گونه ای مطلوب تداوم يابد تا سرانجام در بستر يك حركت جهادي و مشاركت همگاني براي هميشه زمينه هاي گسترش اين پديده شوم در جامعه از بين برود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار