تابناک مرکزی: مسئول پیش بینی اداره کل هواشناسی استان مرکزی گفت: روزهای پایانی تعطیلات نوروزی به ویژه سیزدهم فروردین ماه در این استان با بارندگی و وزش باد همراه است.
کد خبر: ۴۰۰۴۷۴
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۵ 30 March 2017

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از ایرنا، رضا مرادی مسئول پیش بینی اداره کل هواشناسی استان مرکزی افزود: بر اساس نقشه های پیش یابی، سامانه بارشی فعالی از عصر روز جمعه وارد کشور می شود که تاثیرات آن در روزهای دوازدهم و سیزدهم استان مرکزی در استان مرکزی محسوس است.

وی ادامه داد: بیشترین فعالیت این سامانه بارشی در استان مرکزی از عصر روز شنبه تا اواخر وقت یکشنبه است و به تبع آن بارش های پرحجم و متناوب توام با وزش باد بر این استان حاکم خواهد بود.

مسئول پیش بینی اداره کل هواشناسی استان مرکزی خاطر نشان کرد: شازند با کمینه دمای یک درجه سانتیگراد بالای صفر سردترین و ساوه با بیشینه دمای ۲۱ درجه سانتیگراد بالای صفر گرمترین شهر استان مرکزی در ۲۴ ساعت گذشته بوده است.

مرادی گفت: کمینه دمای هوای اراک در ۲۴ ساعت گذشته به چهار درجه سانتگیراد بالای صفر و بیشنه آن تا ۱۷ درجه سانتیگراد بالای صفر رسید.

وی ادامه داد: دمای فعلی اراک هم اکنون پنج درجه سانتیگراد بالای صفر است و پیش بینی می شود در حداکثر دمای امروز ۱۳ درجه سانتیگراد بالای صفر افزایش یابد.

بر اساس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان مرکزی هوای شهرستان اراک در ۲۴ ساعت آینده نیمه ابری تا ابری، همراه با بارش باران و وزش باد است.

از ابتدای سال زراعی جاری (اول مهرماه سال ۹۵) تاکنون ۲۳۵ میلیمتر بارندگی در استان مرکزی به ثبت رسیده است.

 انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار