تابناک مرکزی: مامور وظيفه شناس پليس شهرستان شازند در هنگام گشت زني در این شهرستان، كيف پولی را كه بر روي زمين افتاده با پيگيري هدفمند خود،به مسافري كه براي درمان به بيمارستان مراجعه كرده بود، بازگرداند.
کد خبر: ۴۰۰۴۷۱
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۳ 30 March 2017

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ "مجيد مهران فر" رئيس بازرسي فرماندهي انتظامي استان مركزي در اين باره گفت:ستوانیکم" ایرج ذوالفقاری" مامور وظيفه شناس فرماندهي انتظامي شازند هنگام گشت زني در اطراف يكي از بيمارستان هاي اين شهرستان، يك عدد كيف بلاصاحب را در جلوی درب اورژانس بيمارستان پیدا می کند.

وي افزود: مامور وظيفه شناس پس از یافتن کیف مذکور جهت یافتن مالک آن به روابط عمومي بيمارستان مراجعه می کند که پس از انجام اقدامات لازم، پس از گذشت ساعاتی در می یابد که هنوز كسي براي گرفتن كيف یافته شده به بيمارستان مراجعه نکرده است.

سرهنگ مهران فر یادآور شد: سرانجام این مامور وظیفه شناس با بررسي محتوای داخل كيف كه حاوي صد هزار تومان وجه نقد ، يك عدد گردنبند طلا ، سه عدد كارت عابر بانك همراه با رمز بوده است،در می یابد که این كيف متعلق به مسافري از جنوب است كه به قصد زيارت امام رضا(ع) را داشته و در مسير ترددش، برای درمان همسرش بيمارش به بيمارستان شازند مراجعه و بعد از انجام اقدامات درمانی به طرف مشهد حركت كرده و به گم شدن كيف خود پی نبرده است.

اين مقام انتظامي خاطر نشان كرد : در نهایت با پیگیری های پلیس شهرستان شازند صاحب كيف پول براي تحويل گرفتن اشياء گم شده خود به كلانتري 11 این شهرستان مراجعه کرده و با تقدیر از حسن انجام این مأمور وظیفه شناس،به پاس تقدیر مبلغ پانصد هزارتومان به عنوان مژدگاني به او تعارف می کند كه وی از گرفتن مژدگاني ممانعت كرده و كيف را به صاحبش تحويل مي دهد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
احمدحسینی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۴
دورودبرشرف مادرانی که اینچنین فرزندانی راتربیت میکنند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار