جانشین پليس راه فرماندهي انتظامي استان مرکزی ؛
تابناک مرکزی: جانشین پليس راه فرماندهي انتظامي استان مرکزی از افزايش توجه رانندگان به قوانين و عدم وقوع سوانح رانندگي منجر به فوت در 24 ساعته گذشته در جاده هاي استان خبر داد .
کد خبر: ۴۰۰۱۲۹
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۲ 29 March 2017

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ "محمد امیدی" جانشین پليس راه فرماندهي انتظامي استان مرکزی در اين باره گفت: ميزان تردد در سال جاري نسبت به مدت مشابه سال گذشته در محورهاي مواصلاتي استان افزايش داشته است.

وي اشاره كرد: درشروع سفرهاي نوروزي چند حادثه رانندگي دلخراش در جاده هاي استان داشتيم كه با توجه به تاكيدات مكرر پليس و مراقبت هاي لازم از سوي رانندگان، در 24 ساعت گذشته هيچ گونه سانحه رانندگي منجر به فوت در جاده هاي استان رخ نداد.

سرهنگ امیدی برنامه‌ريزي خوب را عامل مهم در افزايش لذت از سفر خواند و یادآور شد:‌ نبود برنامه‌ريزي مي‌تواند موجب تبديل شدن سفر به يک خاطره نه‌چندان خوشايند گردد و به‌طور ويژه در زمان نوروز که حجم مسافرت‌ها بسيار زياد است، وجود برنامه‌ريزي بسيار مهم‌تر خواهد بود.

وي ادامه داد:‌ بهتر است که قبل از سفر مقصد يا مقاصد خويش را مشخص کنيد و مسافت‌هايي را که در هرروز بايد طي کنيد، محاسبه نماييد.

این مقام انتظامی در پایان افزود: در هفته دوم سفرها شاهد عجله و شتاب از سوي برخي رانندگان براي بازگشت هستيم؛ در حالي که در هنگام بازگشت، انتخاب زمان حرکت بسیارمهم است و رانندگان بايد همواره زمان بيشتري را براي رسيدن به مبادي اوليه در نظر بگيرند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار