تابناک مرکزی: رئیس هیئت ورزش های پهلوانی و زورخانه ای استان مرکزی گفت : ورزش پهلوانی یک فرهنگ است که باید پرچم آن در همه جا بالا بوده و برافراشته شود.
کد خبر: ۳۹۹۸۰۷
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۰ 28 March 2017

به گزارش تابناک مرکزی، تیمور همتی رئیس هیئت ورزش های پهلوانی و زورخانه ای استان مرکزی امروز در جمع اردو نشینان تیم ملی در زورخانه متقین با بیان اینکه احترام و منش پهلوانی و ادب در ورزش باستانی موج می زند، اظهار کرد: در همه ورزش ها احترام وجود دارد ولی در هیچ ورزشی احترام به بزرگتر و پیشکسوت مانند ورزش باستانی در همه سنین وجود ندارد.

رئیس هیئت ورزش های پهلوانی و زورخانه ای استان مرکزی با اشاره به اینکه باید ورزش و منش پهلوانی به عنوان یک فرهنگ در جامعه شود، افزود: ورزش پهلوانی یک فرهنگ است که باید پرچم آن در همه جا بالا بوده و برافراشته شود.

وی با تاکید بر اینکه روح جوانمردی و احترام در ورزش باستانی موج می زند،  افزود: در این ورزش موی سفید و پیشکسوت بودن حرف اول را می زند و باید این منش در جامعه و در میان نسل های مختلف باشد.

همتی هم چنین به امنیت ایران اسلامی نیز اشاره و تصریح کرد: این امنیت و آرامشی که ما اکنون داریم به برکت نعمت ولایت و ایثارگری ها و اقتدار نیروهای مسلح و خون شهداست و باید قدردان آن باشیم.

رئیس هیئت ورزش های پهلوانی و زورخانه ای استان مرکزی هم چنین از اهتمام ریاست و اعضای فدراسیون ورزش های پهلوانی و زورخانه ای کشور برای ارتقا سطح این ورزش در استان تقدیر کرد.

تیمور همتی در ادامه از حضور ورزشکاران و برترینهای ورزش پهلوانی و زورخانه ای کشور در قالب تیم ملی و مربی و سرپرست ارزنده این تیم منسجم تقدیر و تشکر نمود واعلام داشت انشاالله در این اردو از همه امکانات وشرایط موجود رضایت داشته و با خاطره خوب و خوشی این استان را ترک نمائید.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار