تابناک مرکزی: در عمليات هاي روز گذشته پليس در شهرهاي مختلف استان، 23نفر سارق دستگير و در اعترافات آنها 41 فقره انواع سرقت كشف شد.
کد خبر: ۳۹۹۸۰۴
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۴ 28 March 2017

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ "سيامك قاسمي" معاون عمليات فرماندهي انتظامي استان مركزي در بيان جزئيات اين خبر گفت: در تداوم طرح هاي امنيت بخش پليس و با توجه به برنامه ريزي هاي انجام شده در برخورد با سارقان، روز گذشته ماموران انتظامي در شهرهاي مختلف استان موفق به دستگيري 23 نفر سارق شدند.

وي اضافه كرد:‌در بازجويي هاي مقدماتي انجام شده از اين افراد، 41 فقره انواع سرقت كشف شد و اموال كشف شده نيز با شناسايي مالباختگان به آنها تحويل داده شد.

اين مقام انتظامي تصريح كرد: در اين عمليات ها 9 دستگاه وسيله نقليه سرقتي، 11 فقره سرقت منزل، مغازه و اماكن، 9 فقره لوازم و محتويات داخل خودرو، دو فقره كيف قاپي و ... كشف شد.

معاون عمليات فرماندهي انتظامي استان مركزي توجه به توصيه هاي پليس را يادآور شد و گفت:‌ شهروندان براي تامين امنيت خود و اطرافيانشان ، لازم هست همواره نكات ايمني را بشناسند و آنها را به كار گيرند و هميشه به خاطر بسپارند در صورت رويت موارد مشكوك موضوع را از طريق تلفن 110 در كوتاه ترين زمان به پليس اعلام كنند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار