کد خبر: ۳۹۹۷۴۲
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۱ 28 March 2017
تابناک / مدیر روابط عمومی باشگاه ملوان بندرانزلی از انتصاب میر شمس مومنی زاده فرماندار شهرستان بندرانزلی به عنوان عضو جدید هیات مدیره این باشگاه خبر داد.

مهران دیده بان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اعلام این خبر اظهار کرد: رضا پورشعبان شهردار سابق بندرانزلی یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه ملوان بود که پس از استعفای او، عضویتش در این باشگاه نیز منتفی شد.
 
وی افزود: با اتفاق نظر اعضای هیات مدیره باشگاه ملوان و پس از مذاکره رییس هیات مدیره این باشگاه با فرماندار بندرانزلی ، طی حکمی میرشمس مومنی زاده به عنوان عضو جدید باشگاه ملوان بندرانزلی معرفی شد.
 
به گزارش خبرنگار ایرنا باشگاه فوتبال ملوان بندر انزلی در سال 1348 با نام نیروی دریایی بنیانگذاری شد و از سال 1352 و همزمان با آغاز جام تخت جمشید نام این تیم به ملوان نیروی دریایی انزلی تغییر یافت.
 
درحال حاضر 30 درصد سهام باشگاه ملوان در اختیار نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی و 70 درصد سهام نیز براساس مصوبه مجمع باشگاه، به نمایندگی از شهروندان بندرانزلی و به واسطه سمت های حقوقی در اختیار شماری از مدیران شهری و دو تن از مدیران ارشد نیروی دریایی ارتش، به عنوان اعضای هیات مدیره این باشگاه قرار دارد.
 
احمد دنیامالی به عنوان رییس هیات مدیره باشگاه ملوان ، محمود بدیعی فر ( رئیس شورای شهر انزلی و نایب رئیس هیات مدیره باشگاه ) ، ناخدا یکم محمود آذرگون رئیس تربیت بدنی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران(سخنگوی باشگاه و عضو هیات مدیره) ، میر شمس مومنی زاده فرماندار بندرانزلی ( عضو هیات مدیره) و ناخدا یکم احمد رضا باقری فرمانده ناوگان شمال و (عضو هیات مدیره) ، اعضای هیات مدیره باشگاه ملوان بندر انزلی را تشکیل می دهند.
تیم فوتبال ملوان بندر انزلی پس از سقوط از لیگ برتر به لیگ دسته یک کشور(جام آزادگان) در فصل گذشته ، درحال حاضر از 28 بازی انجام شده در این لیگ موفق به کسب 47 امتیاز شده و در جایگاه چهارم جدول رده بندی لیگ دسته یک کشور قرار دارد.
ملوانان پنجشنبه دهم فروردین ماه جاری در ورزشگاه تختی بندرانزلی و از هفته 29 رقابت های جام آزادگان، میزبان استقلال اهواز هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار