مدیر‌کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از اسکان 9 هزار و 743 خانوار در ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان این استان خبر داد و گفت: این تعداد در222 کلاس درس و 14 خانه‌معلم اسکان داده شده است.
کد خبر: ۳۹۹۷۰۰
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۸ 28 March 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس،سلیمان محبی ، با اشاره به اسکان نوروزی مسافران در مدارس این استان، اظهار داشت: با توجه به آمار به دست آمده از 26 اسفند‌ماه 
سال 95 تا ساعت 24 روز گذشته، 9 هزار و 743 خانوار در ستاد اسکان آموزش و پرورش استان به‌عنوان مهمان نوروزی اقامت داشته‌اند.

مدیر‌کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با بیان اینکه اسکان مسافران فرهنگی تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه دارد، گفت: این تعداد خانوار شامل 53 هزار و 529 نفرروز است.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های که برای اسکان مسافران نوروزی انجام شده است، افزود: اقداماتی که برای اسکان مسافران فرهنگی انجام شده در قالب 222 کلاس درس و 14 خانه معلم در استان بوده است.

این مسؤول به نقش تاثیر‌گذار آموزش‌ و پرورش در تربیت‌ و آموزش دانش‌آموزان و همچنین اسکان مسافران نوروزی اشاره و بیان کرد: کلاس‌های درس برای اسکان مسافران و گردشگران نوروزی با توجه به امکانات به سه دسته شامل ویژه، الف و ب تقسیم می‌شوند.

محبی استفاده از تلویزیون، یخچال، حمام، سرویس بهداشتی و تخت‌خواب را از جمله امکانات محل‌های اسکان مسافران دانست و گفت: در قسمت‌(الف) حمام به‌صورت عمومی است و در‌(ب) علاوه بر عمومی بودن حمام تخت‌خواب نیز وجود ندارد، اما در قسمت ویژه تمامی امکانات در دسترس گردشگران نوروزی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار