سرپرست سازمان آتشنشانی کرمانشاه از انجام 38 مورد عملیات رفع آب گرفتگی منازل مسکونی و معابر عمومی شهر کرمانشاه در پی بارش های اخیر خبر داد.
کد خبر: ۳۹۹۶۹۶
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰ 28 March 2017

به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا آتشپاد غلامرضا رضایی با اشاره به بارش های شدید بهاری از ابتدای سال تاکنون گفت: این امر موجب آب گرفتگی منازل مسکونی و معابر عمومی در بافت های فرسوده شهر شد.

وی از انجام 38 مورد عملیات رفع آب گرفتگی طی این مدت خبر داد و افزود: در 28 عملیات رفع آب گرفتگی منازل مسکونی و 19 مورد نیز رفع آب گرفتگی معابر عمومی انجام شده است.

سرپرست سازمان آتشنشانی کرمانشاه از آماده باش تمامی نیروهای عملیاتی و ستادی آتشنشانی کرمانشاه در ایام نوروز خبر داد و اظهار کرد: نیروها با توجه به وضعیت بارش ها عمدتا در مناطق مستعد آب گرفتگی مستقر شده اند تا در صورت بروز هر گونه مشکل به سرعت وارد عمل شوند.

وی افزود: همچنین خودروهای آتشنشانی نیز در میادین ورودی شهر و اماکن تفریحی مستقر شده اند تا در جهت رفع مشکل برای شهروندان و گردشگران نوروزی به سرعت وارد عمل شوند.

رضایی از برگزاری برنامه های ورزشی برای نیروهای آتشنشان طی این مدت خبر داد و افزود: هدف ما از برگزاری این برنامه ها حفظ آمادگی جسمانی و روحی نیروهای آتشنشانی است.

این مسئول از برگزاری نشستی با حضور شهردار کرمانشاه در خصوص رفع موانع و مشکلات موجود در سازمان آتشنشانی خبر داد و افزود: خوشبختانه شهردار نهایت مساعدت را در 
این زمینه انجام دادند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار