رحمانی فضلی در جمع خبرنگاران اعلام کرد
وزیر کشور گفت: آخرین مهلت ثبت‌نام از داوطلبین انتخابات شوراها تا ساعت ۲۲ امشب است.
کد خبر: ۳۹۸۹۱۸
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۸ 26 March 2017
به گزارش تابناک رضوی به نقل از تسنیم، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور صبح امروز( یکشنبه، 6 فروردین) در محل فرمانداری تهران از مراحل ثبت‌نام داوطلبین پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا بازدید کرد.

وی در جمع خبرنگاران اعلام کرد: تا ساعت 11 امروز (یکشنبه 6 فروردین ) 200 هزار و 535 نفر برای انتخابات شوراهای شهر و روستا ثبت‌نام کرده‌اند.

رحمانی‌فضلی با بیان این که 38 هزار و 960 نفر در حوزه شهری برای انتخابات شوراها ثبت‌نام کرده‌اند ادامه داد: 161 هزار و 575 نفر نیز در حوزه روستاها برای انتخابات شوراها ثبت‌نام کرده‌اند.

وزیر کشور تصریح کرد: در روند ثبت‌نام‌ها تاکنون مشکلی نداشته‌ایم.

رحمانی فضلی با اعلام این که ساعت 22 امشب تمام مراکز ثبت‌نام بسته می‌شوند، افزود: البته از کسانی که در داخل مراکز ثبت‌نام باشند تا 12 امشب ثبت‌نام به عمل می‌آید.

وی با بیان این که توقع می‌رفت در حوزه روستاها بیشترین از این ثبت‌نام‌ها انجام گیرد، گفت: البته به دلیل تعطیلات عید نوروز برخی نتوانسته‌اند تاکنون ثبت‌نام کنند اگرچه در بخش روستایی تاکنون 2 برابر مورد نیاز که 110 هزار نفر برای شوراها است، ثبت‌نام انجام شده است.

وزیر کشور اظهار داشت: در سطح روستاها انتظار می‌رود که مراجعات بیشتر شود تا منتخبان بتوانند در به‌سازی و عمران روستاها مشارکت بیشتری داشته باشند.

رحمانی فضلی با اشاره به تعداد افراد واجد شرایط برای حضور در پای صندوق‌های رای برای دادن رای گفت: مرکز آمار و ثبت‌احوال در حال بررسی این موضوع هستند و در حال یکسان کردن ارقام هستند که در حال نهایی شدن است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار