رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی خبر داد:
تابناک مرکزی: رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی از ثبت نام قطعی 263 نفر در پایان روز نخست ثبت نام انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان مرکزی خبر داد.
کد خبر: ۳۹۷۴۳۱
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۱ 21 March 2017

به گزارش تابناک مرکزی، شکرالله حسن بیگی رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی در گفتگو با تابناک مرکزی، با بیان اینکه در روز نخست ثبت نام انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا تعداد ۴۵۰ نفر به فرمانداری ها و بخشداری ها مراجعه کرده اند گفت: ثبت نام ۲۶۳ نفر تا کنون قطعی شده است.

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی با اشاره به بیان اینکه مابقی افراد یا داری نقص مدارک بوده اند یا مراحل ثبت‌نام ایشان در حال انجام می باشد اظهار کرد: از مجموع ۲۶۳ نفر  ۲۴۴ نفر از داوطلبین ثبت نام شده را آقایان تشکیل می دهند که ۹۰ نفر داوطلب عضویت در شوراهای شهر و ۱۷۳ نفر داوطلب عضویت در شوراها روستایی هستند.

وی ادامه داد: ۱۹ نفر باقی مانده را خانم تشکیل می دهند که ۵ نفر داوطلب عضویت در شوراها روستایی و ۱۴ نفر داوطلب عضویت در شورای شهر می باشند.

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی تعداد افراد داوطلب برای شرکت در انتخابات شورای اسلامی شهرستان اراک را 36 نفر  ذکر کرد و گفت: از این تعداد 30 نفر مربوط به شهر اراک میباشد که 2 نفر آنها از بانوان بوده اند.

حسن بیگی مهمترین مشکل روز نخست ثبت نام را نداشتن برگه عدم سوء پیشینه عنوان و خاطر نشان ساخت: سامانه ثبت نامی  به گونه‌ای طراحی شده که افرادی که برگه سوء‌پیشینه نداشته باشند، نمی‌توانند مراحل بعدی ثبت‌نام را ادامه دهند زیرا این برگه از ملزومات مهم نام‌نویسی است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار