مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان مرکزی؛
تابناک مرکزی: مصطفی عرب گفت: بر اساس مصوبه ستاد انتخابات استان مركزي ساعات ثبت نام كانديداهاي انتخابات شوراها از 8 صبح لغايت 17 عصر هر روز تعيين شده است.
کد خبر: ۳۹۶۷۳۴
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۶ 18 March 2017

به گزارش تابناک مرکزی، مصطفی عرب مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار تابناک مرکزی در خصوص ششمين جلسه ستاد انتخابات استان مركزي که صبح امروز در محل استانداری مرکزی برگزار شد گفت: بر اساس مصوبه ستاد انتخابات استان مركزي ساعات ثبت نام كانديداهاي انتخابات شوراها از 8 صبح لغايت 17 عصر هر روز تعيين شده است.

عرب از تشکیل 35 هيات اجرايي شهرستانها در حوزه انتخابات شوراها طي مهلت قانوني و با هماهنگي و تعامل مناسب با فرمانداران و هيأت هاي نظارت خبر داد و گفت: داوطلبان می توانند از 30 اسفند تا 6 فروردین 96 در زمان تعیین شده نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان مرکزی با اشاره به اینکه نظر نهایی هیات نظارت استان در خصوص صلاحیت افراد ثبت نامی در 17 اردیبهشت  ماه اعلام می شود بیان کرد: 18 اردیبهشت اسامی نهایی نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا منتشر می شود و پس از آن داوطلبان از 21 اردیبهشت ماه به مدت یک هفته فرصت تبلیغات خواهند داشت.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار