سرپرست تیم فوتبال نفت و گاز گچساران :وی با دعوت از مردم برای خرید کالاهای ایرانی در آستانه عید نوروز گفت که حمایت از تولید کنندگان داخلی نقش اثرگذاری در کاهش قاچاق کالا و افزایش درآمد ایرانیان به‌جای سودآوری بیگانگان دارد.
کد خبر: ۳۹۶۱۵۷
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۶ 17 March 2017
سرپرست تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در لیگ دسته دوم فوتبال اظهار داشت: جوانان ورزشکار که بسیاری از آنها برای نسل امروز شناخته شده هستند می توانند الگوی جامعه برای خرید کالای داخلی شوند.
اسماعیل پناهپوری که سابقه 42 سال فعالیت ورزشی و 25 سال مدیریت موفق در اداره ورزش و جوانان گچساران را دارد، روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: جوانان ورزشکار که بسیاری از آنها به عنوان الگوی نسل امروز هستند با استفاده از کالاهای ایرانی می‌توانند به رونق تولید ملی کمک کنند.
وی بیان کرد: معرفی کالاهای با کیفیت تولید داخل کشور در ورزشگاه‌ها و قبل از شروع مسابقاتی که به صورت زنده از تلویزیون پخش می‌شود ضرورتی برای تشویق نسل جوان به خرید کالای ایرانی است. پناهپوری تصریح کرد که بسیاری از تماشاگرانی که در ورزشگاه‌ها برای حمایت تیم‌های ورزشی حاضر می‌شوند از قشر جوانان بیکار هستند که تلاش مضاعف ورزشکاران برای حمایت از خرید کالاهای ایرانی زمینه ایجاد شغل و درآمد پایدار برای آنان را فراهم می‌کند.
وی با دعوت از مردم برای خرید کالاهای ایرانی در آستانه عید نوروز گفت که حمایت از تولید کنندگان داخلی نقش اثرگذاری در کاهش قاچاق کالا و افزایش درآمد ایرانیان به‌جای سودآوری بیگانگان دارد.
پناهپوری ادامه داد: نه گفتن به خرید کالاهای خارجی که با هزاران ترفند مشتری پسند برای آن تبلیغ می‌شود لازمه توسعه اشتغال و کارآفرینی است.
وی همچنین از تولیدکنندگان داخلی خواست تا با افزایش کیفیت کالاهای خود رغبت بیشتری در مردم برای مصرف کالاهای ایرانی ایجاد کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار