معاون حقوقي و امور استانهاي وزارت ورزش و جوانان؛
تابناک مرکزی: امير رضا خادم در مراسم تكريم و معارفه سرپرست جديد اداره كل ورزش وجوانان استان مركزي، انتخاب انجام شده را در جهت آينده درخشان براي مديريت ورزش استان دانست و گفت: عابد حقدادي ديده و انتخاب شد تا نشاط و انگيزه اميد در بين همه جوانان ايجاد و زنده نگه داشته شود.
کد خبر: ۳۹۶۰۴۷
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۳ 16 March 2017

به گزارش تابناك مركزي، امير رضا خادم معاون حقوقي و امور استانهاي وزارت ورزش و جوانان در مراسم تكريم و معارفه سرپرست جديد اداره كل ورزش وجوانان استان مركزي، انتخاب انجام شده را در جهت آينده درخشان براي مديريت ورزش استان دانست و اظهار داشت: امروز عابد حقدادي ديده و انتخاب شد تا نشاط و انگيزه اميد در بين همه جوانان ايجاد و زنده نگه داشته شود زيرا كه نيروهاي توانمند و جوان بسياري هستند كه كمتر ديده ميشوند و جوانان بايد در راس كار باشند و با زدن اتهام و القاب كاري نكنيم اين افراد به حاشيه بروند و كفه سياسي بازي پر رنگ شود.

وي در ادامه افزود: به عنوان پيشكسوت ورزش تقاضا دارم از حقدادي حمايت شود تا راه براي مديريت جوانان توانمندي  كه فارغ از رابطه ها و بر اساس ضابطه ها سلسله مراتب و مسير حركت خودشان از داخل سيستم را طي كرده اند و به مديريت اصلي و بالا رسيده اند هموار گردد.

معاون حقوقي وزارت ورزش و جوانان تعامل و همفكري با استاندار به عنوان متولي اجرايي كشور را جزء منويات وزارت ورزش و جوانان خواند و تصريح كرد: در كنار حمايت و همراهي و همفكري نمايندگان متصديان ورزش بايد تمكين و همراهي و سعي در همراه نمودن استانداري را اهم تر از وظايف و مسئوليت خودشان قرار دهند.

وي افزود: ساير دستگاه هاي اجرايي، شهرداري و شوراي اسلامي شهر ها ميتوانند در كمك و پيشبرد اهداف اداره كل مثمر ثمر باشند كه بايد به آن توجه شود.

خادم از افزايش بودجه  حوزه ورزش و جوانان درسال ٩٦ خبر داد و با غني و پربار خواندن برنامه ششم توسعه  در حوزه ورزش و جوانان ابراز كرد:با همت نمايندگان مجلس شوراي اسلامي غني ترين و پر بارترين برنامه توسعه در بين تمام برنامه ها تبيين شد كه لازم است اداره كل با تشكيل ستادساماندهي جوانان و  برنامه ريزي مناسب از افزايش بودجه و برنامه ششم توسعه در جهت رفع مشكلات و برآورده شدن انتظارات استفاده كند.

وي در ادامه حضور سمن ها در ستاد ساماندهي و برنامه ريزي  را مثبت ارزيابي و خاطر نشان كرد:با توجه به اينكه سمن ها و NGO ها جواناني هستند كه در حال تمرين كشور داري و مسئوليت پذيري هستند بايد فضايي ايجاد شود تا دور هم جمع شوند و بتوانند با يكديگر همفكري كنند و تجارب را تقسيم كنند كه ميتوان در ستاد ساماندهي جوانان و با حمايت اداره ورزش و جوانان از آن ها به بهترين نحو ممكن استفاده كرد تا توفيقات بهتري داشته باشند.

خادم افزود: ما نمي توانيم در حوزه اشتغال، تحصيل، ازدواج  و مسكن كه نياز جوانان به حساب مي آيد حضور مستقيم داشته باشيم اما با گزارش دهي مناسب در حوزه جوانان استان را به سمت توجه بيشتر  به جوانان گسيل ميدهيم.

خادم ضمن آنكه از استان مركزي به عنوان استاني با ظرفيت و توانمندي صنعتي و خصوصي بالايي نام برد از عدم مشاركت و به كارگيري صنايع در ورزش ابراز تأسف و تصريح كرد: مشاركت و به كارگيري بخش خصوصي در ورزش از ديگر منويات وزارت ورزش و جوانان است كه در استان مركزي با وجود و توانمندي صنايع مختلف دولتي، نيمه دولتي و خصوصي وضعيت رضايت بخش نمي باشد و لازم است اداره كل با كمك و همراهي استاندار و نمايندگان بيشتر مو ثرتر در اين مسير قدم بردارد.

وي در ادامه افزود: بايد توانمندي ايجاد شده توسط خيرين و صنايع و مشاركت خصوصي در اصفهان را سرلوحه خود قرار دهيد زيرا توانايي صنايع استان مركزي برابر با صنايع اصفهان است.

معاون حقوقي و امور استانهاي وزارت ورزش و جوانان  توجه به ورزش بانوان را از ديگر منويات وزارت ورزش و جوانان اعلام و بيان كرد: با توجه به اينكه توسعه ورزش همگاني در بانوان ايجاد نشاط و سلامت و شادماني خواهد كرد و بانوان نيمي از جامعه فعال كشور را تشكيل ميدهند و استعداد بالا بانوان تثبيت كننده اين موضوع است متاسفانه با مشكلاتي اعم از عدم وجود اسپانسرها و پخش زنده تلويزيوني مواجه هستند كه بايد به آنان بيشتر توجه كرد.

خادم با بيان اينكه صرفا براي مراسم تكريم و معارفه سرپرستي به استان ها سفر نميكنم  و اين حضور معني خودش را دارد ابراز كرد: بايد از غفاري سرپرست سابق كه در فضاي سرپرستي پرحاشيه مثل اداره ورزش و پر انتظار مثل جوانان به خوبي توانست از ايجاد حاشيه و رفتن به سمت حاشيه جلوگيري و مديريت كند  تشكر كرد.

گفتنی است در پایان این مراسم از زحمات محسن غفاری به عنوان سپرست سابق اداره ورزش و جوانان استان مرکزی تقدیر و عابد حقدادی که پیش از این مسئولیت ورزش شهرستان های محلات و اراک را برعهده داشت بعنوان سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان استان مرکزی معرفی شد .

انتهاي پيام /خ

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار