تابناک مرکزی: مديرعامل سازمان مرکزي تعاون روستايي ايران گفت: ۸۰ هزار تن سيب و پرتقال براي تنظيم بازار شب عيد از امروز در سراسر کشور توزيع مي شود.
کد خبر: ۳۹۶۰۳۵
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۷ 16 March 2017

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از وزارت جهاد کشاورزي، حسين صفايي با اشاره به اينکه توزيع ميوه شب عيد در تهران به منظور جلوگيري از روند افزايش قيمت از بيستم اسفند اغاز شده است، افزود : سيب و پرتقال تنظيم بازار در بيش از ۴۱۰۰ مرکز به صورت مستقيم با قيمت مصوب ستاد تنظيم بازار عرضه مي شود.

وي گفت: در استان تهران نيز پرتقال و سيب در ۳۰۰ مرکز توزيع مي شود که ۲۰۰ مرکز آن در ميادين ميوه و تره بار و ۱۰۰ مرکز به صورت پراکنده در واحدهاي صنفي است.

مديرعامل سازمان مرکزي تعاون روستايي افزود: پرتقال تنظيم بازار وارداتي هر کيلوگرم ۳۹۰۰ تومان، پرتقال تامسون شمال هم ۱۷۰۰ تومان و پرتقال والنسياي توليد جنوب کشور نيز براساس شرايط بازار قيمت گذاري و عرضه مي شود.

صفايي گفت: قيمت هر کيلوگرم سيب درجه يک نيز ۳۵۰۰ تومان تعيين شده است اما در استان هاي مختلف مجوز دادند قيمت سيب را تا ۱۵ درصد کمتر از قيمت سيب در بازار هر استان عرضه کنند.

وي افزود: امسال به علت شرايط خاص بازار پرتقال، توزيع ميوه شب عيد تا ارديبهشت ادامه دارد و مراکز عرضه فقط دو تا سه روز اول عيد تعطيل هستند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار