نماینده ولی فقیه در استان مرکزی؛
تابناک مرکزی: آیت ا... دری نجف آبادی با بیان این که باید اختلافات و بازی های سیاسی در جهت تحقق آرمان ها باشد، بیان کرد: اختلافات سیاسی نباید موجب غفلت و عقب افتادگی شود در انتخابات شوراها کمک دهیم برای شهر و استان خودمان نه برای منافع سیاسی و جناح خودمان.
کد خبر: ۳۹۵۵۵۳
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۶ 15 March 2017

به گزارش تابناک مرکزی، آیت ا... قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی صبح امروز در درس اخلاق مدیران با بیان این که باید اختلافات و بازی های سیاسی در جهت تحقق آرمان ها باشد، بیان کرد: اختلافات سیاسی نباید موجب غفلت و عقب افتادگی شود و شوراها باید یکی از یکی قوی تر باشند و یکی از یکی باید لایق تر و کارآمد تر باشند کمک دهیم برای شهر و استان خودمان نه برای منافع سیاسی و جناح خودمان.

وی با بیان این که رهبری امام راحل جامعه را بسیج کرد، افزود: امروز ما جزء قدرت های منطقه هستیم، در پارس جنوبی مخزن گاز بزرگی داریم که با قطر مشترک است که آن ها از قبل از پیروزی انقلاب اسلامی استخراج و بهره‌برداری می‌کردند در حالی که کلاه ما پس معرکه بود.

آیت ا... دری نجف آبادی ادامه داد: ما استخراج نکنیم قطری ها استخراج می‌کنند، 53 درصد برای قطری ها و 47 درصد برای ما است و  هر چه از حوضچه های نفت استخراج نکنیم دشمن ما بهره‌برداری و غارت خواهد کرد.

امام جمعه اراک با بیان این که ما می‌توانیم دکل ها و دستگاه های مورد نیاز استخراج را خودمان بسازیم، تصریح کرد: پالایشگاه ستاره خلیج فارس را بتوانیم راه اندازی کنیم قادر به تولید 43 درصد بنزین خواهد بود، این ثروت عظیمی است همه ما باید همت کنیم و کارایی بالای نظام را نشان دهیم.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان این که اسلام با گدا پروری مخالف است، بیان کرد: ما نمی‌خواهیم گدا پروری کنیم بلکه می‌خواهیم توانمند سازی کنیم، دکترین اسلام دکترین توانمند سازی است، ذلت پسندیده انسان مومن نیست، کرامت نفس بسیار مهم است.

وی افزود: برای فقر زدایی و توانمند سازی جامعه در سال 96 باید همه ارگان ها و نهاد ها از جمله ارتش، ناجا، سازمان تبلیغات، صدا و سیما و ... تلاش کنند و همه باید دنبال کننده باشیم.

آیت ا... دری نجف آبادی با اشاره به این که ارتقاء و تقویت اعتماد ملی موضوع بسیار مهمی است، خاطر نشان کرد: انسجام ملی هر چه بیشتر باشد نتیجه آن اقتدار ملی است و اقتدار ملی موجب عزت ملی می‌شود.

وی با بیان این که رشد علمی کشور در سال 96 باید مثبت تر از سال 95 باشد، تصریح کرد: جوان های ما در هر رشته ای باید در قله های مهارت و تخصص قرار بگیرند، نباید اجازه دهیم فضای جامعه ما غبار آلود شود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به مهم بودن مسئله کارایی نظام اسلامی، اظهار داشت: اگر ما سهل انگاری کردیم یا جایی ضعف نشان دادیم این عیب ما است نه عیب اسلام، من ضعف هایی می‌بینم که دشمن از آن استفاده می‌کند.

امام جمعه اراک گفت: همه باید هوشیار و قدر شناس باشیم بعضی ها قدر نشناسند اما غیر مستقیم آب به آسیاب دشمن می‌ریزند، امام (ره) اخلاص داشت امام برای خدا قیام کرد و خدا هم اجر نیکوکاران را ضایع نمی‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به وضع واحد های صنعتی، تصریح کرد: واحد های صنعتی باید راه اندازی شوند و واحد های واگذاری شده حتما باید به سامان برسند، اخیرا نامه برای مقام معظم رهبری نوشتم، انتظار دارم دولت هپکو، آذرآب، آونگان، ماشین سازی، واگن سازی و همه را با جدیت دنبال کند.

وی در پایان افزود: بخش مسکن باید یک رشد حداقل 8 درصد داشته باشد، استان مرکزی میتواند برنامه ریزی کند برای 16 درصد رشد، استان مرکزی با ظرفیتی که  دارد حتما می‌تواند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار