رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان مرکزی خبر داد؛
تابناک مرکزی: رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان مرکزی از مصدومیت یکصد و سیزده نفر در استان مرکزی در چهارشنبه آخر سال 1395 خبر داد.
کد خبر: ۳۹۵۵۴۱
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۵ 15 March 2017

به گزارش تابناک مرکزی، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان مرکزی از مصدومیت یکصد و سیزده  نفر  در استان مرکزی در چهارشنبه آخر سال 1395 خبر داد.

خوشنودی در این خصوص گفت :متاسفانه در چهارشنبه آخر سال 95  یکصد و سیزده نفر در استان مرکزی دچار مصدومیت شدند که بیشترین آمار مربوط به شهر اراک می باشد و ساوه در رتبه دوم قرار دارد و بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) با ارائه خدمات درمانی لازم به بیش از 50 مصدوم بیشترین آمار را به خود اختصاص داده است.

ایشان در ادامه بیان داشت: بیشتر مصدومین آقایان می باشند که اکثرا در رده سنی 10 تا 25 ساله قرار دارند.

وی تصریح کرد: تعداد مصدومین بستری در بیمارستانهای استان سه نفر می باشند که هر سه مورد مربوط به حادثه انفجار روز گذشته در شهرک علی ابن ابیطالب می باشد

رئیس مرکز مدیریت اورژانس استان مرکزی تصریح کرد: بیشترین نوع آسیب مربوط به سوختگی، آسیب به اندامها و چشم بوده است که علت اصلی آنها  انفجار نارنجک و ترقه می باشد.

خوشنودی در خاتمه یادآور شد: بیش از دویست و پنجاه پزشک، پرستار، تکنسین فوریت های پزشکی در چهل و چهار پایگاه شهری و جاده ای با بکارگیری حدود پنجاه و هفت دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس کلیه مناطق استان مرکزی را پوشش امدادی دادند و آمبولانس های اورژانس 115 جهت امدادرسانی سریعتر به مصدومین و مجروحین احتمالی در محل های امن در شهرهای استان استقرار داشتند.

انتهای پیام/

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار