مدیر‌کل صدا و سیمای استان کرمان گفت: صدا و سیمای مرکز کرمان ۶۵ هزار دقیقه برنامه و ۱۳۰ گزارش خبری با موضوع اقتصاد مقاومتی تهیه و پخش کرده است.
کد خبر: ۳۹۵۱۸۷
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۷ 15 March 2017
 آئین گرامیداشت شانزدهمین سالگرد تاسیس شبکه استانی سیمای مرکز کرمان با حضور احمد علیرمضانی مدیر‌کل صدا و سیمای استان کرمان، تهیه‌کنندگان رادیو و تلویزیون، هنرمندان و جمعی از مسئولان استانی در منطقه گردشگری ماهان کرمان برگزار شد.

در این مراسم مدیر‌کل صدا و سیمای استان کرمان با اشاره به اینکه صدا و سیمای مرکز کرمان 65 هزار دقیقه برنامه و 130 گزارش خبری با موضوع اقتصاد مقاومتی تهیه و از شبکه‌های سراسری پخش کرده است گفت: ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی در استان کرمان، مرهون برنامه‌ریزی و تلاشهای رسانه استانی است.

وی با بیان اینکه طبق پژوهش‌های انجام شده صدا و سیمای مرکز کرمان در بین مراکز استانها بیشترین توجه را به موضوع اقتصاد مقاومتی داشته است، اتمام ساخت 500 دقیقه انیمیشن و تحویل به ستاد مرکزی، ساخت تله فیلم و سریال و پخش یک ماهه مراسم جمع‌خوانی قرآن کریم از شبکه قرآن در ماه رمضان را از جمله موفقیت‌های سیمای مرکز کرمان در سال جاری برشمرد.

علی رمضانی از تدوین برنامه 5 ساله برای جهش و ارتقاء شبکه استانی کرمان خبر داد و افزود: پوشش 100 درصدی شبکه‌های دیجیتال، ارتقاء توان برنامه‌سازی و برنامه‌ریزی برای افزایش هر چه بیشتر مخاطبان مهمترین این برنامه‌هاست.

وی خاطر‌نشان کرد: با معرفی ظرفیت‌های گردشگری از طریق مستندها، برنامه‌ها و ارتباط‌های زنده آمار گردشگران کرمان به دو برابر افزایش یافته است.

در آئین گرامیداشت شانزدهمین سالگرد تاسیس شبکه استانی سیمای مرکز کرمان از برگزیدگان مسابقات قرآنی، برنامه‌سازان برتر مرکز، مروجان زکات در رسانه و خبرنگاران برتر با اهدای لوح سپاس قدردانی شد.

فرماندار شهرستان کهنوج منصوب شد

عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور به پیشنهاد استاندار کرمان در حکمی ابوذر عطاپور وزیری را به عنوان فرماندار شهرستان کهنوج در استان کرمان منصوب کرد.

در بخشی از این حکم آمده است: امید است با اتکال به خداوند متعال و در چارچوب وظایف مصوب در راستای تحقق اهداف و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سیاست‌های دولت تدبیر و امید و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای "مدظله العالی" موفق باشید.

سه گلخانه هیدروپونیک در شهرستان بم احداث شده است

فرماندار شهرستان بم با اشاره به اینکه دو هکتار از مجموع گلخانه‎های دایر در بم به صورت هیدروپونیک کشت شده است، اظهار داشت: نخستین محصول گوجه‎فرنگی هیدروپونیک شهرستان بم در یک هکتار گلخانه در روستای دولت‎آباد انصاری در بخش بروات برداشت شد.

رضا اشک افزود: این گلخانه یک هکتاری با اعتبار 1.5 میلیارد تومان احداث شده است که 550 میلیون تومان آن از تسهیلات بانک توسعه و تعاون دریافت شده و 950 میلیون تومان آورده خود سرمایه‎گذار بوده است.

وی با تاکید براینکه سه گلخانه هیدروپونیک در شهرستان بم احداث شده که امید می‌رود در آینده این میزان گلخانه افزایش یابد، خاطرنشان کرد: پیش‎بینی می‎شود از یک هکتار، 350 تن گوجه‎فرنگی برداشت شود و وزن هر محصول حدود 250 گرم برآورد می‌شود.

فرماندار شهرستان بم افزود: این گلخانه در حال حاضر برای 10 نفر به صورت مستقیم و 20 نفر به صورت غیر مستقیم در فصل برداشت اشتغالزایی کرده است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار