رئیس سازمان خصوصی‌سازی در نشست خبری امروز خبر داد: مشمولان سهام عدالت به ازای تخصیص ٥٣٠ هزار تومانی سهام عدالت در سال مالی ٩٦ حدود ٩٠ هزار تومان سود خواهند گرفت.
کد خبر: ۳۹۴۸۱۵
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۰ 14 March 2017
به گزارش فارس، علی اشرف عبداله پوری حسینی امروز در نشست خبری در محل سازمان خبر داد: به ازای تخصیص ٥٣٠ هزار تومانی سهام عدالت به مشمولان سال مالی ٩٦ حدود ٩٠ هزار تومان سود خواهند گرفت.
 
وی گفت: برای دو دهک اول به دلیل برخورداری از تخفیف، این سود بین ١٥٠ تا ٢٠٠ هزار تومان خواهد بود.
 
رئیس سازمان خصوصی‌ سازی گفت: ورقه سهام را نمی‌توانیم فعلا آزاد کنیم، ولی حقوق مالکانه سهامداران یعنی سود سهام آنها را می‌توانیم به مشمولان بدهیم.

وی در مورد سامانه سهام عدالت گفت: تا کنون ٢٤ میلیون و ٤٠٠ هزار نفر به سامانه مراجعه کرده‌اند.
 
وی در پاسخ به پرسش فارس در مورد دلیل عدم اطلاع رسانی قبل از راه اندازی سامانه سهام عدالت چیست و مشاهده شده که در برخی کافی نت ها در ازای پرینت صورتحساب وجه دریافت شده، گفت: دریافت چنین وجهی حرام است.

وی در پاسخ به فارس مبنی بر اینکه توزیع سود نقدی در مجامع سال آینده در صورتی که شرکت ها برنامه افزایش سرمایه داشته باشند، به چه صورت خواهد بود و آیا خصوصی سازی به وکالت از مشمولان در افزایش سرمایه شرکت خواهند کرد،پاسخی نداد، اما در صحبتهای خود عنوان کرد: در سال ٩٧ پس از مشخص شدن صندوق های قابل معامله سهام عدالت قطعا نمایندگان این صندوق ها در مجامع و در سود شرکت خواهند کرد./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار