رئیس کمیسیون تلفیق مجلس:
رئیس کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی گفت: در پرداخت حقوق‌های نجومی قصور هم از سمت مجلس و دولت بوده و البته لازم به ذکر است که حقوق‌های نجومی را نباید سیاسی کرد و انتصاب به دولت خاصی داد که باید برای شفاف‌سازی آن اقدام شود.
کد خبر: ۳۹۴۴۱۵
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۱ 14 March 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، حمیدرضا حاجی‌بابایی در نشست خبری با اعضای جبهه مردمی نیروهای انقلاب استان قزوین که در مسجد الغدیر شهر قزوین برگزار شد، اظهار داشت: حرکت جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی از ماه‌ها قبل در کشور آغاز شده و دلیل شکل‌گیری این جبهه وجود دغدغه نسبت به روند موجود در کشور است و همانند برخی رفتارها، برخوردها و کنش‌ها که نیاز به اصلاح دارد و مطابق فرمایش امام خمینی(ره)، رهبر معظم انقلاب و شهدایی که برای جمهوری اسلامی ایران جان خود را بر کف اخلاص گذاشتند، نیست.

وی با بیان اینکه اصلاحاتی که باید صورت گیرد و مشکلاتی که در کشور وجود دارد به دولت خاصی ارتباط ندارد، افزود: گام‌هایی که برای انقلاب اسلامی برداشته شد، گام‌های بی‌نظیری است اما برخی مواقع اشتباهاتی هم صورت می‌گیرد که باید برای اصلاح آن اقدام شود.

رئیس کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: مهم‌ترین موضوع و مشکل موجود وضعیت اقتصادی کشور است که این وضع قابل قبول نیست و افرادی حقوق‌های نجومی دریافت می‌کنند و در مقابل این افراد، کسانی هم هستند که تحت پوشش کمیته امداد بوده و با میانگین 80 هزار تومان دریافتی دارند.

حاجی‌بابایی عنوان کرد: مشکل اصلی این است، افرادی که حقوق‌های نجومی دریافت می‌کنند این دریافتی را حق خود می‌دانند که قابل قبول نیست.

وی یادآور شد: این موضوع به عنوان مشکل مردم مطرح است و هدف از تشکیل جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی به این دلیل بود که یک جبهه فراجناحی انقلابی شکل بگیرد.

رئیس کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: برای حفظ نظام جمهوری اسلامی ایران برخی اقدامات اشتباه صورت گرفت که نیاز به اصلاح دارد و اصلاح این اشتباهات یکی از اهداف جمنا به شمار می‌رود و زمان آن گذشته که یک جناح یک شخص را انتخاب کند و پس از رسیدن به هدف و انتخاب کاندیدای مورد نظر، افرادی که به مردم خدمت می‌کنند، کنار گذاشته شوند.

حاجی‌بابایی ادامه داد: کنار گذاشتن خدمتگزاران، به مردم ضعف کاندیدا را نشان می‌دهد و برای خدمت به مردم باید فعالیت‌ها برنامه‌ریزی شود و در قالب تیم قرار گیرد.

وی تشریح کرد: در پرداخت حقوق‌های نجومی قصور هم از سمت مجلس و دولت بوده و البته لازم به ذکر است که حقوق‌های نجومی نباید را سیاسی کرد و انتصاب به دولت خاصی داد که باید برای شفاف‌سازی آن اقدام شود چراکه دل مردم از این موضوع خون است.

رئیس کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: هیچ شخصی نیست که بد صحبت کند و حرف غیرمعقول بگوید اما برخی فقط حرف می‌زنند و برخی به حرف‌هایی که زدند جامه عمل می‌پوشانند و تفاوت افراد در اینجا مشخص می‌شود.

حاجی‌بابایی گفت: بعضی مواقع شخص مورد نظر شناخته شده نیست و در این موارد وظیفه رسانه‌ها است که برای شناساندن فرد گام بردارند و فاصله حرف تا عمل و طرز تفکر فرد مورد نظر را به مردم بشناسانند.

وی افزود: اصل وجودی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی بر این طرز تفکر و این دیدگاه است و روی شنیده‌ها حساب نمی‌کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار