تابناک مرکزی: فرمانده انتظامي استان مرکزی گفت: دانايي محوري و شايسته سالاري در ماموريت هاي ناجا سبب مي شود كه در همه شرایط، معایب و نواقص را هوشمندانه تشخیص داده و نسبت به رفع آن اقدام كنيم.
کد خبر: ۳۹۴۱۹۱
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۹ 13 March 2017

به گزارش تابناک مرکزی، سردار "كيومرث عزيزي" در شوراي ستاد فرماندهي انتظامي استان مركزي با تاكيد بر ضرورت آينده نگري در اجراي برنامه ها گفت: نگاه بلند مدت و آینده نگر به ماموریت ها و وظایف سازمانی و ترسیم جایگاه برتر آنها بر اساس رسالت و شرایط محیطی در نوع ماموريت هاي نيروي انتظامي نقشی مهم و اساسی را در دست یابی به اهداف سازمانی دارد.

وي بر ضرورت تبيین و ترسيم چشم انداز انجام ماموريت ها در سال پيش رو گفت: با توجه به اهميت و حساسيت ماموريت هاي نيروي انتظامي به ويژه ماموريت هاي پاياني سال، تعطيلات نوروز و چهارشنبه آخر سال ، اهداف در نوع انجام ماموريت ها در مجموعه انتظامي استان بايد روشن و آشکار بوده و توسط یک سامانه مدیریتی موثر که هدایت و کنترل را بر عهده دارد، پشتیبانی شوند.

فرمانده انتظامي استان مركزي هوشمندي، دانايي محوري و شايسته سالاري را ضرورتي مهم در ساختار انتظامي خواند و گفت: اين شاخصه ها در حوزه ماموريت هاي ناجا سبب می شود که در همه شرایط، معایب و نواقص خود را هوشمندانه تشخیص داده و نسبت به رفع آن اقدام كنيم و در تحقق آن بايدابتدا قبل از بروز مشکل، معایب و نقایص را شناخته و مرتفع ساخت و در مرحله بعدي و در صورت بروز، در اسرع وقت مشكل را مورد شناسایی قرار گرفته و رفع شود.

اين مقام مسئول در ادامه گفت: انعطاف پذیری، نوآوری و پویایی لازم و متناسب با مأموریت بايستي در بين كاركنان به بهترين شكل نهادينه شود تا در هر شرایطی بتوان خدمات ایمنی مؤثر و با کیفیت بالا را ارائه داد و آموزش ها نیز به عنوان پایه اصلی عرضه خدمات باید به روز، پویا، تعالی بخش و آینده نگرانه باشد.

فرمانده انتظامي استان مركزي در ادامه با اشاره به دستاوردهاي مطلوب پليس استان در برخورد با جرايمي چون مواد مخدر و سرقت تصريح كرد: هماهنگي و همگرايي لازمه انجام مطلوب ماموريت ها در نيروي انتظامي است و وجود هماهنگی، همکاری و تعامل بین رده های مختلف و نیز تعامل با نهادهای برون سازماني امری ضروری و حیاتی است كه در حوزه برنامه ريزي ها بايد بيشتر بدان توجه و تاكيد شود.

وي بر برنامه ريزي پليس استان در برخورد با هر گونه هنجارشكني در چهارشنبه آخر سال نيز اشاره داشت و گفت: هماهنگي هاي لازم با مراجع قضائي به منظور برخورد قاطع با هنجارشكنان در دستور كار قرار داشته و افرادي كه در اين روز بازداشت شوند تا پايان تعطيلات نوروز 96 در بازداشت خواهند بود.

عزيزي ادامه داد: وسايل نقليه اي كه به علت هنجار شكني در اين روز توقيف مي شوند نيز تا پايان تعطيلات ترخيص نخواهند شد و اين مهم به عنوان يكي از مطالبات شهروندان در استان اجرايي خواهد شد.

انتهای پیام/

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار