جانشین فرماندهی انتظامي استان مرکزی؛
تابناک مرکزی: جانشین فرماندهی انتظامي استان مرکزی بر آمادگي پليس استان در ماموريت هاي چهارشنبه آخر سال و تعطيلات نوروز تاكيد كرد و گفت: در افزايش امنيت اجتماعي شهروندان با پليس همراهي كنند.
کد خبر: ۳۹۴۱۷۶
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۸ 13 March 2017

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ "یوسف سپهوند"در کميسیون امنیت اخلاقی فرماندهي انتظامي استان مركزي به ماموريت هاي پيش روي پليس استان اشاره و بیان داشت: در ساليان اخير،‌ برخي از اقدامات سبب شده است كه در شب چهارشنبه آخر سال شاهد اقدامات نامتعارفي از سوي برخي افراد هنجار شكن باشيم.

وی معیار برنامه ريزي پليس درشب چهارشنبه آخر سال را برملاک قانون دانست و گفت: بی تردید برنامه عملياتي پليس در راستاي تامين حفظ و امنيت شهروندان همچون گذاشته منطبق بر قانون اجرايي شده و پلیس استان با آمادگی کامل با هر گونه ناهنجاري برخورد قاطع قانوني انجام خواهد داد.

جانشين فرماندهي انتظامي استان مركزي تاكيد كرد: با مخلان نظم و امنيت در اين شب قاطعانه برخورد خواهد شد و بازداشت شدگان تا پايان تعطيلات نوروز در بازداشت خواهند و بود و وسايل نقليه توقيف شده نيز تا پايان تعطيلات ترخيص نمي شود.

سرهنگ سپهوند توجه به دغدغه های مردمی در ایام تعطیلات نوروزی با انجام برآوردها، تحقیقات و پیمایش های میدانی را از رویکردهای پلیس استان برشمرد و گفت: با بهره گیری از ظرفیت های استانی و هماهنگي با دستگاه هاي مسئول نسبت به پیشبرد برنامه ریزی ها در حوزه نظم و امنيت با جديت عمل خواهد شد.

جانشین فرماندهی انتظامي استان مرکزی عملکرد شهروندان بر پلیس را ابزاری در ارتقاء کیفی حوزه خدمت رسانی پلیس برشمرد و گفت: سامانه197 یک سامانه پیشرفته و هدفمند است که همواره شهروندان می توانند از طریق آن انتقادات و پیشنهادات را به صورت مستقیم با مسئولان انتظامی در میان بگذارند.

سرهنگ سپهوند برنامه ريزي دستگاه هاي متولي فرهنگ در بسط توجه به قانون و دوري جستن از ارزش هاي ناحيه را ضرورتي براي كاهش ناهنجاري هاي اجتماعي دانست و افزود: ‌در برنامه ريزي هاي اجتماعي توجه به فرهنگ سازي از ضرورياتي است كه همواره بايد در تصميم سازي ها بدان توجه داشت و نمود عيني آن را نيز در جامعه مشاهده كرد.

وی با گراميداشت ياد و خاطره شهدا، از زحمات و تلاش هاي يك ساله مجموعه انتظامي در ثبات امنيت در استان قدردانی و بیان کرد: خداوند را شاکریم که با عزم و همگرايي جمعي در سال جاري، ماموريت هاي مختلف پليس استان از جمله بسترسازی های لازم در جهت ارتقاء امنیت اخلاقی در نقاط مختلف جامعه شهری با مشارکت و تعاملات فراگیر شهروندان در سراسر استان به سرانجام مطلوبی رسیده است.

جانشین فرماندهی انتظامي استان مرکزی ادامه داد: وحدت نظر در تحليل اهداف،‌ اولويت ها، اصول و راهبردها به منظور دستيابي به يك هم افزايي منسجم در ايجاد امنيت لازمه آن است كه دستگاه هاي متولي نظم و امنيت به ويژه پليس بتواند مشاركت هاي مردمي را در امنيت بخشي محيط اجتماعي به شكلي كاربردي نهادينه و اجرايي سازد.

وی فاصله گرفتن از ارزش ها را برنامه دشمنان در حوزه فرهنگي برشمرد و اضافه كرد: دشمنان اسلام برنامه ريزي گسترده اي در منحرف ساختن انديشه ها و باورهاي ملت هاي مسلمان دارند، كه بايد در يك جامعه اسلامي با همگرايي و همبستگي نسبت به بسط و توسعه ارزش هاي ديني و اسلامي همت والايي داشت.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار