نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان با بیان اینکه در اجلاس خبرگان رهبری بر پیگیری حقوق‌های نجومی تأکید بسیار شد، گفت: دولت زمانی در عرصه خارجی موفق می‌شود که از درون مستحکم باشد.
کد خبر: ۳۹۴۱۵۳
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۶ 13 March 2017
تابناک فارس به نقل از فارس: آیت‌الله علی‌اکبر کلانتری بعد از ظهر امروز در نشست با خبرنگاران که به همت سازمان بسیج رسانه استان فارس برگزار شد با بیان اینکه در اجلاس اخیر خبرگان رهبری، بر پیگیری قوا نسبت به حقوق‌های نجومی تأکید بسیار شد اظهار داشت: دولت زمانی در عرصه خارجی موفق می‌شود که از درون مستحکم باشد هرچند که هر کشوری در جهان دارای نفوذ و اقتدار باشد در درون آن نیز اقتدار حاصل می‌شود اما باید در این زمینه متعادل رفتار کرد.

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری همچنین بر ارتباطات بیشتر مردم و روحانیت تأکید کرد و گفت: منبر و محراب و مسجد باید محفوظ بماند اما با رویکردهای جدید بنا بر ضرورت زمانه باید از کم‌رنگ شدن این ارتباطات جلوگیری کرد.

وی با اشاره به اینکه هرچقدر توان آگاهی و بصیرت مردم کشور بالاتر برود به همان میزان روبه تعالی حرکت خواهد شد، تصریح کرد: باید از ظرفیت رسانه‌ها در این استان در این راستا بیشتر استفاده شود.

کلانتری بابیان اینکه غرب درعین‌ حالی که حتی از یک منبع معتبر وحیانی برخوردار نیست اما بر روی علوم انسانی کار کرده که ما باید با وجود گنجینه سرشار روایات و احادیث محکم بر روی علوم انسانی اسلامی ایرانی کار و آن را بومی‌سازی کنیم.

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری در ادامه با بیان اینکه رسانه‌ها باید لسان‌الحق باشند، خاطرنشان کرد: رسانه‌ها باید انتظاراتی که جامعه از آن‌ها دارد را بنا بر قانون اساسی و وصیت‌نامه حضرت امام خمینی (ره) بررسی کنند.

وی اضافه کرد: رسانه‌ها نباید امور کوچک را بزرگ و امور بزرگ را کوچک جلوه دهند و مهم‌ترین اصلی که رسانه‌ها باید به آن پایبند باشند اخلاق حرفه‌ای است.

کلانتری با اشاره به انتخابات پیش رو و تأکید بر لزوم بازنگری و اصلاح قانون آن تصریح کرد: مبنا و پایه انتخابات باید حق‌محوری و حق‌گرایی و نه قوم و قبیله‌گرایی باشد تا مردم‌سالاری دینی محقق شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار