کد خبر: ۳۹۳۶۵۵
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۴ 13 March 2017
رییس ستاد انتخابات استان آذربایجان شرقی گفت: انتخابات آتی باید با کمترین مشکلات و به دور از فضای دو قطبی برگزار شود چرا که افرادی متاسفانه در صددند تا جامعه را به سمت دو قطبی کردن سوق دهند.

به گزارش تابناک تبریز، سعید شبستری در همایش هیات‌های نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی آذربایجان شرقی با اشاره به برگزاری انتخابات شورای شهر و روستا همزمان با انتخابات ریاست جمهوری در سال 96 اظهار کرد: یکی از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی، انتخاباتی است که مردم در آن شرکت و سرنوشت سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی خود را تعیین می‌کنند.

وی با بیان اینکه مسئولان اجرایی و نظارتی با ایمان و اعتقاد در بحث انتخابات با نهایت دقت ورود کنند، افزود: مسئولان انتخاباتی باید ضمن توجه به بحث تکلیف‌مداری، امور خود را بر اساس فضیلت مداری و مبنی بر ایمان و اعتقاد پیش ببرند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه کارها باید بر اساس اعتقاد انجام شود، اضافه کرد: مسئولان اجرایی و نظارتی باید توجه کنند که مبادا آخرت خود را برای ساختن دنیای یک فرد خراب کنند.

وی همچنین ادامه داد: هیأت‌های اجرایی و نظارت باید در کنار هم و هماهنگ انجام وظیفه کرده و با ایجاد صمیمت و امید در فضای جامعه، زمینه مشارکت حداکثری مردم را تأمین کنند.

شبستری با بیان اینکه سلیقه‌ها متفاوت است اما روبه‌رو بودن معنایی ندارد، تأکید کرد: برای پیروزی این انقلاب هزینه داده شده و مردم در سخت‌ترین شرایط در کنار نظام مقدس جمهوری اسلامی حضور داشتند.

وی بر برگزاری انتخابات به بهترین نحو ممکن تأکید کرد و گفت: باید سعی کنیم تا روند انتخابات قانونی و به دور از هر گونه تنش پیش برده شود.

رییس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی با اشاره به عزم دولت و قوه قضاییه مبنی بر مبارزه با فساد در استان اظهار کرد: در بسیاری از موارد مبارزه با فساد به صورت جدی پیگیری شده که نتیجه این عزم را می‌توان در دوره چهارم شورای اسلامی استان مشاهده کرد.

وی بر انتخاب افراد متعهد و شایسته توسط مردم تأکید کرد و گفت: نباید افرادی با استفاده از رانت، از امکانات سوء استفاده کنند چرا که این مسأله دور از شان شوراست.

شبستری در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات صورت گرفته، ادامه داد: سه هزار و 400 صندوق رأی برای انتخابات پیش‌بینی شده که امیدواریم در کنار هم و با وحدت و برادری سبب حضور گسترده مردم شویم تا شاهد توسعه و آبادانی کشور باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار