تابناک مرکزی: نخستین نشست هم اندیشی اعضای مجمع عمومی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان اراک برگزار و "مبین جلیلی" رئیس کمیته رسانه و فضای مجازی جمنا در استان مرکزی شد.
کد خبر: ۳۹۳۲۸۸
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۴ 12 March 2017

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از تسنیم، نخستین نشست هم اندیشی اعضای مجمع عمومی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان اراک برگزار  و "مبین جلیلی" رئیس کمیته رسانه و فضای مجازی جمنا در استان مرکزی شد؛ در این نشست که در دفتر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان مرکزی برگزار شد، اعضای شورای مرکزی و اعضای مجمع عمومی کمیته رسانه و فضای مجازی و نیز جمعی از حامیان جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در استان حضور داشتند.

"حیدر جهانبخشی" دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان مرکزی در این نشست به تشریح دلایل تشکیل این جبهه و اهمیت رسانه ها و فضای مجازی در انتخابات آتی پرداخت و اظهار داشت: امروز رسانه یکی از قدرتمند ترین ابزارها و تعیین‌کننده نتایح انتخابات است و ما باید از این ابزار در جهت معرفی گفتمان جبهه مردمی نیورهای انقلاب اسلامی نهایت استفاده را ببریم.

دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان مرکزی افزود: شناخت و رصد فضای مجازی و مدیریت این فضا یکی از اولویت های ما به حساب می آید و جوانان توانمند و متخصص انقلابی باید این فضا را در دست گرفته و در جهت آرمان های انقلاب از آن بهره ببرند.

وی تصریح کرد: تشکیل کمیته رسانه و فضای مجازی که یکی از مهمترین کمیته‌های جبهه محسوب می شود اقدام مبارکی است و امیدوارم همه کمیته‌ها به ویژه شورای مرکزی با این کمیته نهایت همکاری را داشته باشند.

به گزارش تسنیم، در ادامه اعضای مجمع عمومی کمیته رسانه و فضای مجازی کاندیداهای خود را جهت تصدی ریاست کمیته اعلام و پس از رای گیری "مبین جلیلی" به‌عنوان رئیس کمیته رسانه و فضای مجازی انتخاب شد.

 

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار