استاندار مازندران گفت : این استان نوروز میزبان 7 میلیون نفر شب است
کد خبر: ۳۹۲۹۵۴
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۵ 12 March 2017

  ربیع فلاح گفت :  مازندران با بسیج همه امکانات  برای پذیرایی از مهمانان نوروزی آمادگی کامل دارد .
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استاندار با اشاره به اقامت 41 میلیون نفر تخت از فروردین 95 تا پایان دی ماه سال جاری در مازندران پیش بینی کرد: از 25 اسفند تا 15 فروردین سال 96 بیش از 7 میلیون نفر شب در مازندران اقامت داشته باشند.
به گفته وی، ستاد سفر را از مدت ها قبل در مازندران فعال و به همه فرمانداران آماده باش دادیم تا برای تامین نیازهای عمومی ایام نوروز برای مسافران و مردم استان اقدام کنند .
فلاح جلودار با اشاره به اینکه فرمانداران باید همه نیاز های مردم و مسافران را در ایام تامین کنند،ادامه داد: خوشبختانه با تلاشهای نیروی انتظامی و امنیتی جرایم درسال جاری در  استان کاهش یافت.
وی گفت: به شهرداری ها و اداره راه تکلیف کردیم از 15 اسفند همه معابر و راه های مواصلاتی را پاک سازی کنند تا نخاله ها و پسماند ها در شهر ها و مسیر جاده ها نباشد .
استاندار مازندران همچنین از مردم استان و مسافران خواست از محیط زیست حفاظت کنند و زباله ها رادر جاهای مشخص بیاندازند.
فلاح با اشاره به تشکیل کمیته های امور روستایی افزود :امسال برای رونق روستاها مسافران را در قالب تورهای بوم گردی به روستاها هدایت می کنیم تا جاذبه های روستا ها را ببینند .
استاندار همچنین از بهره برداری تونل محور سوادکوه هفته آینده با حضور وزیر راه و شهرسازی خبر داد و  افزود : ساخت بخش نخست محور سوادکوه  در دست  اجرااست و تا پایان سال جاری بهره برداری می شود  و بخش دوم این طرح در دو نقطه سرخ کلا و پل سفید باید تملک شود که در سال آینده تکمیل می شود.

فلاح همچنین از بازگشایی و بهره برداری  کمربندی با قدمت 15 ساله تا پایان سال خبر داد وگفت: با اختصاص اعتبار 80 میلیارد تومانی سفر رئیس جمهور به مازندران طرح های راه شهرهای هچیرود، تنکابن و شیرود در حال انجام است که در نتیجه ان ترافیک ایام بهار و تابستان کاهش می یابد .

 نود درصد از 991  میلیارد تومان اعتبار سفر رئیس جمهور بیش از 90 درصد تا کنون تخصیص یافته است 76 درصد هم به حساب واریز شد .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار