رئيس پليس اداره نظارت براماكن عمومي فرماندهي انتظامي استان مرکزی
تابناک مرکزی: رئيس پليس اداره نظارت براماكن عمومي فرماندهي انتظامي استان مرکزی، از کشف چهارهزار و 360 عدد انواع مواد محترقه از انباري متعلق به يك صنف خرازي در بازار شهر اراك خبر داد.
کد خبر: ۳۹۲۸۲۱
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۷ 11 March 2017

به گزارش تابناک مرکزی، سرگرد" مهدي تقوي نيا" با تاكيد بر مداومت طرح هاي مختلف پليس استان در راستاي برخورد با اصناف عرضه كننده مواد محترقه و پيشگيري از وقوع ناهنجاري هاي اجتماعي در ايام پاياني سال در استان، گفت: ماموران اداره نظارت براماكن عمومي فرماندهي انتظامي استان پس از دریافت گزارشات مردمی مبنی بر ذخيره سازي مواد محترقه خطرناک در انباري متعلق به يك صنف خرازي در بازار اراك بررسي موضوع را به صورت ويژه آغاز كردند.

وی يادآورشد: سرانجام پس از با اقدامات نامحسوس پليس، صحت موضوع محرز شد و با اخذ حکم مقام قضائی،انبار دپوی موادمحترقه مورد بازرسی قرار گرفته و تعداد چهار هزار و 360 عدد انواع مواد محترقه از اين محل كشف شد.

سرگرد تقوي نيا خاطر نشان كرد: متهم دستگير شده در اين عمليات پس از تشكيل پرونده در راستاي سير مراحل قانوني به دستگاه قضايي معرفي شد.

رئيس پليس اداره نظارت براماكن عمومي فرماندهي انتظامي استان در پايان افزود: با هدف پيشگيري از وقوع حوادث دلخراش چهارشنبه پایانی سال، طرح‌های تشديد مبارزه با قاچاقچيان مواد محترقه همچنان با محوريت برخورد با تهيه و توزيع كنندگان مواد آتش زا از سوي پليس با قاطعيت تمام در سراسر استان ادامه خواهد داشت و شهروندان نيز لازم است هر گونه اخبار و گزارش ها در خصوص فعاليت افراد سودجو و فرصت طلب در حوزه تهيه و توزيع مواد محترقه را از طريق تلفن 110 به پليس گزارش كنند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار