دربى مازندران تعیین کننده شد!
هفت بازی، هفت خوانی که حتی پا را نباید در یکی از آنها در لبه پرتگاه وجای بد گذاشت.
کد خبر: ۳۹۰۷۴۴
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۵ 08 March 2017
به گزارش فرتاک ورزشی از مازندران، هیچ اشتباهی دیگری جایزنیست، 7 دیدار از تورنمنت پرفراز و نشیب لیگ یک باقی مانده است تا تکلیف تیم های صعود کننده و سقوط کننده مشخص شوند. هفته بیست و هفتم نیز به پایان رسید تا تیم های مدعی صعود که در تعغیب صدرنشینان بودند، با تساوی و شکست دو تیم صدرنشین، امیدوارتر از گذشته چشم انتظار 7 بای اینده خود باشند.
 
دو تیم مازندرانی نساجی و خونه به خونه  با پیروزی در هفته بیست و هفتم به رده های ششم و هشتم جدول با 42 و 41 امتیاز رسیدند تا فاصله خود را با صدرنشینان کم تر نمایند و اگرچه هنوز لیگ برتر برای آنها دور بوده و رسیدن به ان بسیار دشوار است، ولی امیدوار هستند فاصله امتیازات خود را در هفته های باقی مانده کمتر و کمتر نمایند .
 
نساجی در خانه ملوان را دو به یک برد تا به شش امتیازی صدر جدول برسد. در نبود محمد عباس زاده، حسن نجفی و مهدی نظری گل به خودی مرتضی غلامعلی تبار را بی اثر کردند تا سه امتیاز از تقابل ریشه دارهای شمال به حساب مردان مسگر ساروی منظور شود.
 
خونه به خونه اما برای امیدوار شدن جبران مافات به موقع در مسجد سلیمان داشت. گل های نیمه اول حمید کاظمی و روح الله باقری تیم نادر دست نشان را به امتیازات کامل رساند تا دوباره امیدها جوانه بزند.
 
اگر چه سپیدرود رشت، گل گهر سیرجان، ملوان بندر انزلی، مس کرمان و پارس جنوبی جم خود را برای صعود بیشتر محق می دانند اما براساس شرایط جدولی بادران تهران، اکسین البرز و آلومینیوم اراک هم مایوس نیستند ونساجی و خونه به خونه با پیروزی در این هفته در جمع مدعیان قرار گرفته اند اگرچه  بخت آنها حضور در صدر جدول بسیار کم تر از دیگر تیم های مدعی می باشد اما در صورت پیروزی در بازی های باقی مانده می توانند امیدوار به صعود به لیگ برتر باشند..
 
اما نکته اینجاست دیدار این دو تیم در دربی مازندران که روز دوشنبه 23 اسفندبرگزار خواهد شد، روی بی رحم خود را فوتبال نشان خواهد داد و تنها پیروز میدان می تواند امید به صعود را هم چنان در خود زنده نکه دارد و تساوی و یا شکست نمی تواند آنها را خوشحال نماید.
 
تیم پیروز جدال خونه به خونه و نساجی فرصت جنگیدن بر سر صعود تا پایان لیگ را خواهد داشت و چه تلخ که یکی از دو قطب جذاب فوتبال مازندران، تعطیلات نوروزی را در فکر کردن به اشتباهات خود و ناکامی در صعود می گذراند و چه شیرین برای برنده، که دقایق عید ۹۶ را تا ۱۰ فروردین می شمارد تا عزم و رزم برای صعود دوباره آغاز شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار