معاون عمليات فرماندهي انتظامي استان مركزي خبر داد؛
تابناک مرکزی: چهل و نه هزار و 508 عدد انواع مواد محترقه غيرمجاز و 4 كيلوگرم مواد پيش ساخت مواد محترقه در عمليات پليس استان، در 72 ساعت گذشته كشف شد.
کد خبر: ۳۸۹۱۳۵
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۹ 05 March 2017

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ "سيامك قاسمي" معاون عمليات فرماندهي انتظامي استان مركزي در اين باره گفت: در تداوم طرح هاي ارتقاء‌ امنيت اجتماعي و به منظور ايجاد امنيت مناسب در روزهاي پاياني سال و به ويژه پيشگيري از بروز حوادث ناگوار در استفاده ناصحيح از مواد محترقه، طرح برخورد با تهيه و توزيع كنندگان مواد محترقه غير مجاز از سوي پليس استان با جديت دنبال مي شود.

وي ادامه داد: در 72 ساعت گذشته در ادامه اين طرح ها، ماموران انتظامي در استان موفق شدند بيش از 49 هزار و 508 عدد، انواع مواد محترقه غيرمجاز و چهار كيلوگرم مواد پيش سازي كه براي ساخت مواد منفجره غيرمجاز استفاده مي شد را كشف كنند.

سرهنگ قاسمي خاطر نشان کرد: در عملیات های مذکور 18 نفر دستگير و با تشكيل پرونده به دستگاه قضايي معرفي شدند.

معاون عمليات فرماندهي انتظامي استان مركزي با اشاره به برخورد قاطع پليس با سودجويان و توزيع كنندگان مواد محترقه بيان داشت: به استناد قانون مجازات اسلامي هر گونه قاچاق ، خريد و فروش مواد منفجره و محترقه به طور غير مجاز جرم محسوب شده و مرتکب آن به مجازات مندرج در قانون محکوم مي شود.

سرهنگ قاسمي در پایان از تمامی شهروندان خواست تابا مشاهده هر گونه فعاليت غير قانوني و موارد مشکوک افراد نابهنجار و متخلف، مراتب را به پليس 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار