تابناک مرکزی: مسئول روابط عمومی بسیج ناحیه مقاومت خمین از اعزام 360 زائر از این شهرستان به مناطق عملیاتی جنوب خبر داد.
کد خبر: ۳۸۹۰۸۸
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۴ 05 March 2017

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از بسیج، پاسدار علی طاهری مسئول روابط عمومی بسیج ناحیه مقاومت خمین؛ با اشاره به اهداف برگزاری اردوهای راهیان نور گفت: هدف اصلی از برگزاری اردوهای راهیان نور تجدید میثاق با شهدا، آرمانهای امام راحل و حفظ دستاوردهای شهدا است.

وی افزود: راهیان نور به عنوان قرارگاه فرهنگی در مقابل جنگ نرم دشمن انجام وظیفه می‌کند؛ تهاجم فرهنگی در جایی است که مردم از درون تهی باشند اما مردم ایران اسلامی به فرهنگ غنی متکی هستند و ارزش هایی چون فرهنگ عاشورا، مقاومت و ایثار و شهادت دارند.

طاهری کرد: بازدیدکنندگان از مناطق جنگی با شنیدن سرگذشت افرادی که به خاطر اهداف مقدس جان خویش را برای دین، کشور و وحدت ملی فدا کردند احساس مسئولیت پیدا کرده و با افرادی که فداکاری بی نظیر داشته‌اند تا نقش خود را در جامعه بهتر ایفا کنند آشنا می‌شوند.

وی معرفی الگوهای ارزشی دفاع مقدس و تحکیم پیوند ارزشی و فرهنگی نسل جوان دوران دفاع مقدس با نسل جوان امروز و معرفی و حفظ آثار ارزش های دفاع مقدس مقدس، عزت، عظمت و اقتدار ملت ایران در برابر استکبار جهانی را از دیگر اهداف برگزاری اردوهای راهیان نور بر شمرد.

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه خمین تصریح کرد: سهمیه اردوی راهیان نور شهرستان خمین 360 نفر است که یک کاروان زیارتی از دانشکده علوم پزشکی این شهرستان در 17 اسفندماه و 24 اسفند نیز کاروان برادران و 29 اسفند کاروان عمومی اقشار مختلف مردم به همراه خانواده به مناطق جنگی اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار