تابناک مرکزی: عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: هزینه‌های انتخاباتی کاندیداها باید کاملا برای مردم شفاف باشد.
کد خبر: ۳۸۹۰۷۱
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۸ 05 March 2017

به گزارش تابناک مرکزی، احمد امیرآبادی فراهانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص شفاف سازی هزینه های انتخاباتی کاندیداها، اظهار داشت: ما قانونی در زمینه شفاف سازی هزینه های انتخاباتی نداریم ولی حتما باید کمیسیون شوراها به این حوزه ورود پیدا کند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای بیان کرد: بعد از انتخابات ریاست جمهوری تا انتخابات مجلس آینده فرصت خوبی وجود دارد تا خلاءهای قانونی این حوزه را تکمیل کنیم.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: سوال‌هایی وجود دارد که باید به آن‌ها پاسخ داده شود، چگونه ممکن است یک کاندیدا هزینه‌های میلیاردی برای انتخابات متقبل شود، مگر یک نماینده مجلس چقدر دریافتی دارد که برخی از کاندیداها، هزینه های میلیاردی را انجام می‌دهند.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی متذکر شد: قطعا کسی نمی‌تواند ادعا داشته باشد که همه کاندیداها هزینه‌‌های فراوانی را متقبل می‌شوند ولی دیده می‌شود، برخی از کاندیداها که بعضا هم رای نمی‌آوردند، هزینه‌های فراوانی را در انتخابات انجام می‌دهند.

امیرآبادی فراهانی با تاکید بر لزوم شفاف سازی هزینه‌های انتخاباتی کاندیداها، گفت: هزینه‌های انتخاباتی کاندیداها باید کاملا برای مردم شفاف باشد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار