تابناک مرکزی: رئيس ستاد انتخابات کشور با اشاره به اينکه امنيت و سلامت انتخابات و اجراي قانون براي ما بسيار مهم است، گفت: ما بايد امانت ‌دار راي مردم باشيم و زمينه را براي حضور حداکثري مردم در انتخابات فراهم کنيم.
کد خبر: ۳۸۸۶۴۶
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۱ 04 March 2017

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از ایسنا، علي اصغر احمدي عصر امروز در مراسم افتتاح ستاد انتخابات کشور اظهارکرد: ناظران و مجريان انتخابات، مسئولان تامين امنيت انتخابات، احزاب و رسانه‌ها و نامزد ها و حاميانشان‌در انتخابات اخلاق و فرهنگ ديني را در جامعه رواج دهند.

وي در ادامه افزود: رسانه‌ها، هيات‌هاي اجرايي‌، هيات‌هاي نظارت، دستگاه‌هاي نظارتي و امنيتي، احزاب و داوطلبان انتخابات همه جزء اجزاي برگزاري انتخابات هستند و بايد با هماهنگي موضوع انتخابات را پيش ببرند.

احمدي با بيان اينکه انتخابات مصداق عيني اظهار نظر مردم است، خاطرنشان کرد: در شرايطي که هژموني آمريکا در حال تغيير است آن‌ها همچنان به دنبال فرافکني هستند و ايران را هدف خود مي‌دانند، بنابراين با حضور مردم در صحنه‌هاي عمومي مثل انتخابات يا 22 بهمن امنيت کشور ارتقاء مي‌يابد.

معاون سياسي وزير کشور در پايان با بيان اينکه کساني که مي خواهند در انتخابات شوراها ثبت نام کنند بايد گواهي سوء پيشينه خود را ارائه کنند، اظهار کرد: در روستاها اين امر به تشخيص هيات‌هاي اجرايي گذاشته شده است و هيات‌هاي اجرايي هم نبايد به گونه‌اي عمل کنند که اقدامات آن‌ها براي داوطلبان بازدارنگي ايجاد کند، روش اجراي اين قانون مهم است.

در اين مراسم همچنين علي پور علي مطلق دبير ستاد انتخابات کشور نيز با اشاره به اينکه ميانگين ثبت‌نام ها براي انتخابات ميان‌دوره‌اي مجلس در هر حوزه 60 نفر بوده‌است که اين ميانگين در دوره‌هاي قبل 29 نفر بود، گفت: مطمئن باشيد انتخابات باشکوه و حماسه سازي پيش رو خواهيم داشت.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار