با برگزاری انتخابات؛
تابناک مرکزی: حمیدرضا سپهری راد در رقابت با مجید بروجردیان برای تصدی سمت مدیرعاملی خانه سازمان های مردم نهاد استان مرکزی با اخذ ۴ رای از ۷ رای به برتری دست یافت و به عنوان مدیرعامل جدید خانه سازمان های مردم نهاد استان مرکزی انتخاب شد.
کد خبر: ۳۸۸۶۳۷
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۱ 04 March 2017

به گزارش تابناک مرکزی، اداره بازرسی خانه سازمان های غیردولتی استان مرکزی از انتخاب مدیرعامل جدید خانه سازمان های مردم نهاد استان مرکز خبر داد

در جلسه انتخابات تعیین سمت هیات مدیره خانه سازمان های غیردولتی که عصر امروز با حضور دبیر، هیات امنا و بازرس خانه برگزار شد حمیدرضا سپهری راد به عنوان مدیرعامل جدید خانه سازمان های مردم نهاد استان مرکزی انتخاب شد.

برای سمت مدیرعاملی حمیدرضا سپهری راد و مجید بروجردیان کاندیدا بودند که نهایتا سپهری راد با اخذ ۴ رای از ۷ رای به عنوان مدیرعامل جدید خانه سازمان های مردم نهاد استان مرکزی انتخاب شد.

در این جلسه همچنین مصوب شد مدیرعامل خانه در صورت تمایل می تواند قائم مقامی برای خود انتخاب کند که بر این اساس مدیرعامل باید قائم مقام خود را به هیات مدیره پیشنهاد کند و نهایتا با رای هیات مدیره انتخاب شود.

همچنین در این جلسه محمدحسین محمدی کاندیدای ریاست هیات مدیره بود که به اتفاق آرا به عنوان رییس هیات مدیره خانه انتخاب شد. مهرداد فولادی نیز به اتفاق آرا به عنوان نائب رئیس هیات مدیره برگزیده شد.

در این جلسه همچنین احمد قربانی  به اتفاق آرا به عنوان خزانه دار هیات مدیره انتخاب شد.

گفتنی است پیش از این سیاوش اقاخانی عهده دار سمت مدیرعاملی خانه سازمان های مردم نهاد استان مرکزی بود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار