تابناک مرکزی: مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان مرکزی گفت: میزان درآمدهای وصولی استان در یازده ماهه سال جاری، ۲۶هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش نشان می دهد.
کد خبر: ۳۸۷۶۱۶
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۹ 02 March 2017

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از اقتصاد و دارایی استان مرکزی، حسن میرزاخانی اظهار داشت: درآمدهای وصولی استان شامل درآمدهای استانی و ملی است که جمع وصولی در پایان بهمن ماه سال جاری ۲۶هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال است.

وی افزود: از این میان وصولی درآمدهای استانی ۱۲هزار میلیارد ریال می باشد که نسبت به سهمیه مصوب ۲۰درصد عدم تحقق اما نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۰۵درصد افزایش داشته است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان مرکزی بیان کرد: همچنین میزان وصولی درآمدهای ملی در استان طی مدت مذکور، ۱۴هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۵۰ درصد و نسبت به سهمیه ۱۰۸درصد افزایش داشته است.

میرزاخانی عنوان کرد: این مبالغ توسط دستگاه های اجرایی از محل درآمدهای عمومی به تفکیک درآمدهای مستقیم و غیرمستقیم، درآمدهای حاصل از فروش کالاها و خدمات، درآمدهای حاصل از جرائم و تخلفات، درآمدهای حاصل از مالکیت دولتی و سایر درآمدهای متفرقه وصول گردیده است.

وی اظهار داشت: اداره کل امور مالیاتی استان با ۹۵درصد سهم از وصول درآمدهای عمومی استان، یازده هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال درآمد را وصول و رتبه اول را در بین سایر دستگاه های اجرایی استان کسب کرده است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان مرکزی افزود: میزان وصولی سایر دستگاه های اجرایی به جز اداره کل مالیاتی استان در مدت مذکور، ۵۴۷میلیارد ریال است و ناحیه انتظامی منطقه مرکزی و اداره کل ثبت اسناد و املاک استان به ترتیب با حجم وصولی ۳۴۸میلیارد ریال و ۱۰۹میلیارد ریال در این مدت، در اولویت های بعدی حجم وصولی درآمدهای عمومی استان قرار دارند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار