تابناک مرکزی: فرمانده انتظامي شهرستان اراک در جمع نمازگزاران مسجد حضرت زینب (س) شهرستان اراک با اشاره نقش مردم در تولید ، حفظ و ارتقاء امنیت پایدار در کشور گفت: ارتقاء امنیت در سایه همراهی و همکاری مردم با پلیس است.
کد خبر: ۳۸۷۲۳۵
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۰ 01 March 2017

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ " شهرام امیریان " در این جمع با اشاره به نقش پليس در عرصه هاي مختلف اجتماعي و مقابله با ناهنجاری های جامعه افزود: در ارزيابي هاي انجام شده از شهروندان، نوع عملكرد پليس با افزايش تعاملات اجتماعي مطلوب بوده و تا كنون در سايه اين همياري، کارنامه اي درخشان را به خود اختصاص داده است.

وی در ادامه بیان داشت : شناسايي نقاط آلوده و جرم خيز و برگزاري کلاس هاي آگاه سازي براي مردم از اقدامات مهم پلیس برای پيشگيري و مقابله باجرایم است.

این مقام انتظامی تحقق برنامه هاي امنيت بخش پليس را تنها با ياري عموم شهروندان خواند و با اشاره به افزايش احساس امنيت در بين مردم بيان داشت: اين ارتقاء احساس امنيت و آرامش در راستاي افزايش تعاملات و آگاه سازي مردم تحقق يافته است.

 سرهنگ شهرام اميريان با تبيين طرح شوراي معتمد پليس در جامعه افزود: طرح شوراي معتمد پليس در پيشگيري و کاهش جرائم در نيروي انتظامي با سياست پاسخگويي به سئوالات شهروندان و افزايش حقوق شهروندي در توسعه امنيت اجتماعي و بهره گيري از نظرات و راهکارهاي اعضاء شوراي معتمد پليس مي باشد.

وی برخورد جدي با خرده فروشان مواد مخدر، جمع آوري معتادان تابلو و پيشگيري از سرقت را مورد تاكيد قرار داد و اظهار داشت: برقراري امنيت و توسعه نظم و انضباط اجتماعي، در گرو احساس مسئوليت شهروندان و مشارکت با پليس در ايجاد امنيت و استمرار آن امکان پذير خواهد بود.

فرمانده انتظامي شهرستان اراک در پایان از مردم خواست ضمن همکاري موثر و بيشتر با پليس در صورت مشاهده هرگونه موارد ناامني مراتب را به مركز فوريت هاي پليس110  و هر گونه انتقاد و پيشنهاد در حوزه عملكرد ناجا را از طريق تلفن 197 به پليس گزارش كند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار