تابناک مرکزی: به گفته افسر آماده عملیات آتش نشانی اراک، یک دستگاه خودروی نیسان به علت نامعلوم با یک خودروی سواری آردی با 5 سرنشین به شدت برخورد کرده بود.
کد خبر: ۳۸۶۴۷۷
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۴ 28 February 2017

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از پایگاه خبری 125، به دنبال تماس عوامل اورژانس با سامانه 125 و اطلاع رسانی این حادثه، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی اراک بی درنگ آتش نشانان ایستگاه 140 و گروه امداد و نجات ایستگاه 100 را ساعت 16:49 روز گذشته به جاده فراهان، روبروی شهرک صنعتی ایبک آباد اعزام کرد.

به گفته افسر آماده عملیات آتش نشانی اراک، یک دستگاه خودروی نیسان به علت نامعلوم با یک خودروی سواری آردی با 5 سرنشین به شدت برخورد کرده بود.

وی اضافه کرد: شدت تصادف به قدری بود که متاسفانه راننده و دو سرنشین خودروی سواری در دم جان سپرده و دو سرنشین دیگر آن و نیز راننده خودروی نیسان به سختی مجروح که توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی انتقال یافتند.

وی با اعلام اینکه تمامی سرنشینان خودرو به غیر از راننده آن توسط نیروهای هلال احمر از درون آن به بیرون منتقل شده بودند تصریح کرد: آتش نشانان به سرعت با نصب علائم هشدار دهنده و قطع جریان برق خودرو محل حادثه را ایمن سازی کردند و سپس با برش بدنه خودروی درهم پیچیده، راننده سواری را از داخل اتاقک آن خارج کرده و در اختیار امدادگران اوژانس قرار دادند.

افسر آماده منطقه عملیات آتش نشانی با اعلام این که علت بروز این حادثه مرگبار توسط پلیس راهور بررسی می شود، در ادامه ابراز داشت: بر اساس اطلاعات دریافتی دو نفر سرنشین دیگر خودروی سواری که به بیمارستان منتقل شده بودند نیز جان باختند.

گفتنی است؛ نیسان وخودروی سانحه دیده با کمک نیروهای آتش نشانی به منظور پیشگیری از هرگونه حادثه ای به حاشیه جاده و محل امن منتقل شد.

انتهای پیام/


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار