تابناک مرکزی: معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی با اعلام برنامه‌های بنیاد به‌مناسبت روز بزرگداشت شهدا گفت: مراسم غرس نهال و کاشت درخت با عنوان «هر شهید یک درخت» در این ایام برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۸۵۷۷۱
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۹ 27 February 2017

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از ایکنا، محمدرضا گرجی، معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی، با اشاره به ۲۲ اسفند روز بزرگداشت شهدا گفت: برای این روز برنامه‌های مختلفی در بنیاد شهید استان با هدف پاسداشت ایثار و تبیین حق عظیم شهدا برگزار می‌شود.

گرجی ادامه داد: برگزاری همایش سراسری ۲۲ اسفند در اراک‏ و شهرستان‏های تابعه، برگزاری مراسم تعویض پرچم و گلباران گلزار مطهر شهدا در روز پنجشنبه، ۱۹ اسفند از جمله برنامه‌های این روز است.

وی برگزاری مراسم تجلیل از کارکنان و بازنشستگان بنیاد و مراسم بزرگداشت مادران و همسران شهدا را از دیگر برنامه‌های روز یکشنبه، ۲۲ اسفند اعلام کرد و گفت: برپایی همایش تجلیل از مروجین فرهنگ ایثار و شهادت هنرمندان، نویسندگان و ورزشکاران، دیدار با خانواده معظم شهدا در قالب طرح سپاس، شناسایی و تجلیل از دستگاه‏های برتر و فعال استان در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در شورای اداری استان از دیگر برنامه‌های این روز است.

گرجی در پایان گفت: غرس نهال و کاشت درخت با عنوان«هر شهید یک درخت»، سخنرانی مدیرکل و رؤسای شهرستان‏ها در نماز جمعه اراک و شهرستان‏ها، اعزام پیام‏آوران ایثار به مدارس، محافل مختلف روایتگری، برگزاری مسابقه انشاء‏نویسی با موضوع «نامه‏‌ای به شهید» و ... از برنامه‌های روز ۲۲ اسفند است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار