هفته بیست و ششم لیگ دسته اول فوتبال کشور؛
تابناک مرکزی: تیم فوتبال آلومینیوم اراک موفق شد با نتیجه دو بر یک از سد راه آهن تهران عبور کند تا با تداوم روند موفقیت آمیز امیدهای خود را برای حضور در جمع مدعیان صعود به لیگ برتر افزایش دهد.
کد خبر: ۳۸۵۷۶۹
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۶ 27 February 2017

به گزارش تابناک مرکزی، شاگردان مهدی پاشازده در تیم فوتبال آلومینیوم اراک پس از توقف در هفته بیست و پنجم مقابل فولاد یزد امروز به یک پیروزی ارزشمند برابر حریف تهرانی خود دست یافتند.   

شاگردان پاشازاده امروز در ورزشگاه خانگی خود میزبان تیم راه آهن تهران با هدایت سیروس دین محمدی بودند که در جدال سرمربیان استقلالی برتری دو بر یک برای تیم میزبان رقم خورد این پیروزی برای شاگردان مهدی پاشازاده بسیار ارزشمند بود چرا که آنها با کسب این پیروزی 37 امتیازی شده و همچنان با امیدواری به ادامه مسابقات نگاه می کنند.

تیم آلومینیوم اراک در چند هفته اخیر پس از انتخاب مهدی پاشازاده به عنوان سرمربی خود نتایج خوبی را کسب کرده است و قدم به قدم خود را به تیم هایی که مدعی صعود هستند نزدیک می کند. در حال حاضر تیم آلومینیوم با تیم دوم جدول رده بندی تنها 7 امتیاز اختلاف دارد که با روند کنونی کاهش این اختلاف امتیاز در چند دیدار باقی مانده دور از انتظار نیست.

با تداوم عملکرد خیره کننده شاگردان پاشازاده اراکی ها می توانند نیم نگاهی به تحقق رویای حضور خود در لیگ برتر پس از 13 سال حضور در لیگ دسته اول داشته باشند که باید منتظر ماند و نتایج 8 هفته باقیمانده را نظاره گر بود.

مجید جمالو ورزشی نویس استان مرکزی

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار