رئیس فراکسیون امید در دیدار جمعی از نمایندگان مجلس در سالگرد حماسه هفتم اسفند با حجت الاسلام والمسلمین سید محمد خاتمی گفت: مجلس را به جایگاه واقعی‌اش می‌رسانیم.
کد خبر: ۳۸۵۷۴۲
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۲ 27 February 2017

به گزارش تابناک : رئیس فراکسیون امید در دیدار جمعی از نمایندگان مجلس در سالگرد حماسه هفتم اسفند با حجت الاسلام والمسلمین سید محمد خاتمی گفت: مجلس را به جایگاه واقعی‌اش می‌رسانیم.

در ابتدای این دیدار محمدرضا عارف  طی سخنانی با تسلیت ایام فاطمیه و با گرامیداشت حماسه هفتم اسفند به نقش آفرینی بزرگان از جمله رییس دولت اصلاحات در شکل گیری این حماسه اشاره کرد و گفت: برای اصلاح طلبان مشارکت گسترده مردم در انتخابات یک اصل مهم است و تجربه نشان داده است که هر زمان زمینه حضور سلایق مختلف در انتخابات فراهم شود مشارکت مردم چشم گیر خواهد بود و این مشارکت باعث ارتقاء و کارآمدی نظام می‌شود.
رئیس فراکسیون امید به تأثیر گذاری فراکسیون متبوع خود در مجلس اشاره کرد و گفت: فراکسیون امید به عنوان یکی از فراکسیون‌های محوری و تأثیر گذار در مجلس بعد از عبور از  برخی فراز و نشیب‌ها اکنون انسجام و هماهنگی خوبی بین اعضای آن وجود دارد که نتیجه این انسجام و همدلی در رأی اعتماد به سه وزیر پیشنهادی دولت و نیز در جریان استیضاح وزیر راه و شهرسازی مشاهده شد.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه تاکید کرد:در داخل مجلس با دوستان اصولگرا تعامل خوبی داریم و تلاش می‌کنیم با استفاده از ظرفیت‌های خوبی که در داخل مجلس وجود دارد، مجلس را به جایگاه واقعی‌اش برسانیم چرا که معتقدیم با گفت وگو و همدلی و وفاق می‌توانیم بسیاری از چالش‌ها را حل کنیم.
در ادامه برخی از نمایندگان از جمله فاطمه سعیدی، کواکبیان ،حسین زاده، مازنی،حضرتی،نعمتی،عثمانی،وکیلی و مطهری به بیان نقطه نظرات خود پرداختند و بر ضرورت همدلی و وفاق برای حل برخی چالش‌ها و معضلات و رفع برخی محدودیت‌ها تاکید کردند.



منبع : ایسنا
برچسب ها: تابناک ، استانها ، خبرروز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار