تابناک مرکزی: مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری استان مرکزی گفت: 88 مدرسه در نقاط مختلف این استان برای ارائه خدمات اسکان به مسافران نوروزی آماده سازی شد.
کد خبر: ۳۸۵۱۴۵
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۳ 26 February 2017

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از ایرنا، حسن قربانی روز یکشنبه در نشست کمیته خدمات رفاه و اسکان ستاد خدمات سفر استان مرکزی در اراک افزود: بیش از یکصد هتل و مهمانسرا نیز برای اسکان مسافران نوروزی در نظر گرفته شده که 40 هتل و مهمانسرای محلات از هم اکنون آمادگی خود را اعلام کرده اند.

وی ادامه داد: کمیته خدمات رفاه و اسکان ستاد سفر استان مرکزی تلاش دارد تا با ارائه خدمات مطلوب و رضایت بخش به مسافران نوروزی، زمینه ماندگاری هر چه بیشتر مسافران را در استان فراهم کند.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری استان مرکزی اظهار کرد: عملیات تجهیز و آماده‌سازی نمازخانه ها و سرویس های بهداشتی و سکوی های نماز در محورهای مواصلاتی استان نیز از هم اکنون برای خدمات رسانی به مردم و مسافران نوروزی آغاز شده است.

وی اضافه کرد: استان مرکزی در مسیر شاهراه کشور قرار گرفته و بیشتر مسافرانی که قصد سفر از شرق به غرب و شمال به جنوب کشور را دارند از این استان می گذرند بنابراین باید با برنامه ریزی های حکیمانه و ارائه خدمات ارزشمند، آنان را به گردشگران ماندگار تبدیل کرد.

قربانی گفت: ایام نوروز بهترین فرصت برای معرفی ظرفیت های فرهنگی، گردشگری و شناساندن مشاهیر و مفاخر استان است که بسیاری از استان های کشور این مهم را از سال ها پیش آغاز کرده اند.

وی گفت: معرفی ظرفیت های فرهنگی و مشاهیر استان مرکزی باید محور فعالیت های کمیته های 9 گانه ستاد خدمات سفر استان مرکزی باشد.

ستاد خدمات سفر مصوبه هیات دولت است که از هشتم بهمن ماه سال 1392 فعالیت خود را آغاز کرده است.

ستاد خدمات سفر استان مرکزی متشکل از کمیته ارزیابی عملکرد، رفاه و اسکان، نظارت، تنظیم بازار، بهداشت و درمان، محیط زیست، اطلاع رسانی، امداد و نجات تشکیل شده است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار