تابناک مرکزی: ثبت‌نام مناظره ملی دانشجویان؛ نشان خواجه نصیرالدین طوسی در استان مرکزی آغاز شد.
کد خبر: ۳۸۵۱۴۰
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۳ 26 February 2017

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از ایکنا، مرحله استانی ششمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران نشان خواجه نصیرالدین طوسی، به همت سازمان دانشجویان استان مرکزی برگزار  می‌شود، در این دوره از مسابقات تیم‌های دانشجویی چهار نفره به همراه یک سرپرست از اعضای هئیت علمی دانشگاه شرکت می‌کنند.

از تیم ۴ نفره ۲ عضو مناظره کننده و ۲ عضو  محقق می‌باشند که در حین مذاکره امکان جابه‌جایی اعضای محققین و مناظره‌کنندگان وجود ندارد اما دو عضو مذاکره کننده می‌توانند از مسابقه‌ای به مسابقه دیگر تغییر کنند. در این مناظرات داورانی هم از اعضای هئیت علمی دانشگاه‌ها، مؤسسات و مراکز آموزش عالی، مسئولیت قضاوت و ارزیابی تیم‌های مذاکره کننده را  براساس اصول و قواعد مناظره داوری بر عهده دارند.

در مناظرات دانشجویی هیچ گونه محدودیتی برای رشته‌ها و مقاطع تحصیلی اعضای یک گروه وجود ندارد. دانشجویان علاقمند به کسب تجربه جدید و افزایش آگاهی در زمینه مناظره می‌توانند با تعیین تیم، تا ۲۵ اسفندماه ۹۵ برای ثبت‌نام به دفتر سازمان دانشجویان استان مرکزی واقع در دانشگاه اراک یا برای کسب اطلاعات بیشتر به کانال تلگرامی https://t.me/sazman_daneshjooyan_uarak مراجعه کنند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار