همزمان با هفته بیست و ششم لیگ دسته یک فوتبال کشور تیم‌های خونه به خونه بابل و نساجی قائم‌شهر به‌عنوان دو نماینده مازندران به مصاف حریفانی از جنوب می‌روند.
کد خبر: ۳۸۴۲۴۳
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۱ 25 February 2017
 بلاغ، از هفته بیست و ششم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور دوشنبه نهم اسفند دو نماینده مازندران، تیم خونه به خونه بابل میزبان ایرانجوان بوشهر و نساجی قائم‌شهر نیز مهمان استقلال اهواز است.
 
تیم خونه به خونه در حضور تماشاگران پرشورش از ساعت 14 در ورزشگاه شهدای هفتم تیر بابل میزبان ایرانجوان بوشهر است.
 
این بازی در حالی در بابل برگزار می‌شود که خونه به خونه بابل هفته گذشته در دیداری خارج از خانه با گل روح‌الله باقری یک بر صفر راه‌آهن تهران را شکست داد.
 
در جدول رده‌بندی شاگردان نادر دست‌نشان در تیم خونه به خونه بابل با 38 امتیاز در رده هشتم و ایرانجوان بوشهر با 24 امتیاز در مکان پانزدهم است.
 
همچنین تیم نساجی قائم‌شهر به‌عنوان دیگر نماینده مازندران در ورزشگاه تختی اهواز در بازی خارج از خانه مهمان دیگر نماینده جنوب کشور، استقلال اهواز است.
 
شاگردان حسین مسگرساروی در تیم نساجی قائم‌شهر در حالی به مصاف استقلال اهواز می‌روند که هفته گذشته در برابر مس رفسنجان در دیداری خانگی با دو گل محمد عباس‌زاده 2 بر صفر پیروز شدند.
 
در جدول رده‌بندی تیم نساجی قائم‌شهر با 38 امتیاز در مکان هفتم و استقلال اهواز با 10 امتیاز در بین 18 تیم در رده هجدهم قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار