معاون اداره کل ورزش و جوانان استان قم تأکید کرد درآمد ورزش قم از محل واگذاری فضاهای ورزشی دولتی به بخش خصوصی صرف توسعه مدال آوری می‌شود.
کد خبر: ۳۸۳۹۰۸
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۶ 25 February 2017
به گزارش تابناک قم، روح‌الله رمضانی اظهار کرد: فعالیت متولی ورزش در قم بر 2 مبنای توسعه ورزش همگانی و ورزش قهرمانی است که هر یک در جایگاه خود اهمیت دارد اما همان طور که بارها تأکید شده گسترش ورزش در بخش همگانی بدون همیاری سایر دستگاه‌های دولتی امکان پذیر نمی‌شود. 

وی افزود: در بخش توسعه قهرمانی، رویکرد ما افزایش ورزشکاران قمی در تیم‌های ملی و کسب مدال از مسابقات معتبر ورزشی برون مرزی است و برای این منظور اقدام‌های خوبی انجام شده است. کمیته حمایت از ورزشکارانی که ظرفیت فنی حضور در بازی‌های آسیایی، جهانی و المپیک را دارند آغاز به فعالیت کرده و بر اساس همفکری با هیأت‌های ورزشی از ورزشکارانی که در این فهرست قرار بگیرند حمایت مالی می‌کند. 

معاون اداره کل ورزش و جوانان استان قم گفت: درآمدی که از محل واگذاری فضاهای ورزشی دولتی به بخش خصوصی به ورزش قم اختصاص می‌یابد صرف توسعه مدال آوری می‌شود و اداره کل ورزش و جوانان در مورد حمایت از رشته‌های مدال آور همیشه پیشقدم بوده است. ما از هیأت‌های ورزشی خواسته‌ایم که در این زمینه ایده‌ها و آورده خود را ارائه دهند و در مقابل از کمک‌های مالی و غیر مالی اداره ورزش و جوانان بهره مند شوند. در مورد برنامه‌های حمایتی از تیم‌ها و حضور در لیگ‌ها قرار نیست همه هزینه‌ها را متولی ورزش بپردازد بلکه نقش ما نقشی مکمل خواهد بود.

منبع: همشهری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار