مدیرعامل راه‌آهن با تاکید بر توجیه فنی و اقتصادی اقدامات و پروژه‌های ریلی گفت: همه حوزه‌ها در راه‌آهن باید بر مبنای توجیه اقتصادی و فنی، فعالیت‌های خود را پیش برده و دارایی‌های راه‌آهن را بیش از گذشته افزایش دهند.
کد خبر: ۳۸۳۳۶۱
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۲ 23 February 2017

به گزارش تابناک : ‌سعید محمد‌زاده ‌‌با اشاره به این موضوع که راه‌آهن یک بنگاه اقتصادی درآمد- هزینه‌ای است، اظهار داشت: به منظور دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده راه‌آهن، باید ضمن تولید کسب و کار، اقتصاد راه‌آهن را رشد داده و درآمد‌زایی قابل توجهی را برای این صنعت مهم در کشور ایجاد کنیم.

وی افزود: به منظور کسب درآمد مورد نیاز برای راه‌آهن، باید از زیر ساخت‌ها‌، امکانات و نرم افزارهای موجود بیشترین بهره برداری‌‌ را داشته باشیم‌.

محمدزاده با تاکید بر اینکه باید مدیران ‌‌ریلی موضوع رشد اقتصادی راه آهن را در اولویت فعالیت‌های خود قرار دهند، تصریح کرد: برای دستیابی به رفاه و معیشت خانواده بزرگ راه‌آهن باید دنباله روی فرایندهای هدفدار ریلی باشیم.

وی ادامه داد: اگر ما به روان بودن اقدامات در راه آهن توجه نکنیم در کسب درآمد دچار مشکل می‌شویم بنابراین باید همه امکانات راه‌آهن را در جهت توسعه و کسب درآمد بیشتر بکار گیریم.

مدیرعامل راه‌آهن با تاکید بر توجیه فنی و اقتصادی اقدامات و پروژه‌های ریلی‌، عنوان کرد: همه حوزه‌ها در راه‌آهن باید بر مبنای توجیه اقتصادی و فنی فعالیت های خود را پیش برده و دارایی‌های راه آهن را بیش از گذشته افزایش دهند.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به این موضوع که سهم جابه‌جایی مسافر در بخش ریلی نسبت به دیگر شقوق حمل و نقلی نیازمند توسعه است، گفت: ظرفیت بسیار خوبی در ایستگاه‌ها وجود دارد بنابراین جذب مسافر با استفاده از ظرفیت موجود ایستگاه ها و یکپارچگی وسایل حمل و نقلی درون و برون شهری به عنوان یک تکلیف مهم باید در دستور کار مدیران قرار گیرد.

وی تاکید کرد: با توجه به ظرفیت موجود در راه‌آهن، حوزه خدمات ایستگاهی باید وزنه‌ای به قوت و قدرت بار ارائه شود.

محمدزاده با بیان اینکه ضروری است همه فعالیت‌های راه‌آهن توسعه محور و درآمد‌زا باشد، اظهار داشت: همه اقدامات و فعالیت‌های ریلی ضمن داشتن توجیه فنی و اقتصادی برای کسب درآمد بیشتر و کاهش هزینه ها گام های بیشتری بردارد.



منبع : آسیا

برچسب ها: تابناک ، استان ها ، خبرروز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار