رئيس پليس راه فرماندهی انتظامی استان مركزی؛
تابناک مرکزی: سرهنگ كهريزي از ايمن سازي محور هاي حادثه خيز استان قبل از ايام نوروز 96 خبر داد و گفت: مقرر شده است اداره راهداري و حمل و نقل جاده ای استان قبل از ايام نوروز نسبت به ايمن سازي محورها اقدام کند.
کد خبر: ۳۸۲۶۳۱
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۱ 22 February 2017

به گزارش تابناك مركزي، سرهنگ ايرج كهريزي رئيس پليس راه فرماندهی انتظامی استان مركزی در سومين جلسه كميسيون آيين نامه مديريت حمل و نقل وسوانح رانندگي كه در سالن جلسات معاونت عمراني استانداري برگزار شد در گفتگو با خبرنگار تابناك مركزي عدم توجه به جلو ناشي از خستگي و خواب آلودگي را يكي از علل تصادفات در محورهاي بزرگراه و آزادراه خواند و گفت: عمده ترين تصادفات كه در محورهاي مواصلاتي بزرگراه و  آزاد راه استان مركزي صورت مي گيرد بدليل عدم توجه به جلو ناشي از خستگي و خواب آلودگي، انحراف و تجاوز به چپ در محورهاي دو طرفه به حساب مي آيد.

رئيس پليس راه فرماندهی انتظامی استان مركزی افزود: 91 درصد راه هاي مواصلاتي استان مركزي به صورت دو طرفه است كه عدم رعايت كردن حق تقدم و سرپيچي كردن از سرعت مطمئنه در محور هاي فرعي و روستايي از ديگر عوامل تصادفات به شمار مي آيند.

كهريزي از ايمن سازي محور هاي حادثه خيز استان قبل از ايام نوروز 96 خبر داد و تصریح کرد: بيشترين تصادفات در محورهاي قديم استان بويژه محور ساوه- همدان، ساوه- تهران، ساوه- سلفچگان و آزاد راه هاي ساوه- همدان، ساوه -تهران و محور اراك - سلفچگان صورت ميگيرد.

رئيس پليس راه فرماندهی انتظامی استان مركزی با بیان اینکه عوامل انساني بي تاثير در تصادفات نيستند و نقش مهمي دارند به کم بودن عرض شانه ها اشاره کرد و گفت: مقرر گرديد اداره راهداري و حمل و نقل جاده ای استان قبل از ايام نوروز نسبت به ايمن سازي محورها اقدام کند.

رييس پليس راه استان مركزي در پايان گفت: خط كشي محورهاي مواصلاتي استان قبل از سال نوروزي احياء می شود تا شاهد كاهش تصادفات باشيم.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار